[Ch3] Duay Raeng Atitharn (Guts Entertainment) : Tik J/Mew Nittha

KitKat516

sarNie OldFart
I never knew Mew did films until 7 Days and that's when I found out she has films! Haha. I feel like she does better in films than in lakorns. I love love her in One Day. The way she emotes her feelings is so heart felt and real. Nothing like I've seen before from her. I'm still a little sentimental from the film. I need to recover. Haha.

You mean our little MewMew? Haha. Is her other film good? A Gift?
I haven't had time to see the second one lol but yes I so want to see 7days.
 

ceda_lee

sarNie OldFart
Omg guys. So I just finished Mew & Ter's movie One Day. It's sooo good.

Do not read if you don't wanna be spoiled. Haha.

Ok it's not necessarily a bad or sad ending, rather an open ending, but I got so into the movie that I cried at the end. Haha. I really wish that Nui found out Den was the one she spent the day with and fell in love with! I was soo sad they ended the film like that! :sad6: BUT regardless, the movie is still super goood! Mew and Ter are super cute together!!

I wanna watch 7Days so bad now. I hope they add it into Netflix too!
Is One Day on Netflix?
 

phatman

POPE's #1 MIA LUANG
Ok when the girls were having their conversation in part 1, right after Kwan scared Pang. Did Pang say something along the lines of "You're here pretty early." Or like something about "Opening doors??" Hahaha. I know Kwan must've said something like "I'm always early, and you're always late."
 

D~D

sarNie Adult
Wow. By the end of this show I'm gonna be a pro. HahHaha.

Anyway. They need to release the orchestral version of the opening. It is beautiful! I've watched this scene and the interview scene a gazillion times for the instrumental!
I L:love:VE this scene too, I've watched this like ...maybe.....15x:p
 

D~D

sarNie Adult
I see. It looks good. And it's with Sunny too so even better! Haha. I'm gonna try to find it.
I've seen 7days, it was alright. I really liked one of the OST. As for Mew's second movie (A Gift), I haven't seen it yet,-really glade that Sunny got to played in there with Mew and they also had a magazine together too. :thumbup:. I swear, i thought that perhaps Mew and Sunny were secretly dating but when news came out that it was this other man, i was kinda bumed out:BangHead:.
 
Last edited:

phatman

POPE's #1 MIA LUANG
I've seen 7days, it was alright. I really liked one of the OST. As for Mew's second movie (A Gift), I haven't seen it yet,-really glade that Sunny got to played in there with Mew and they also had a magazine together too. :thumbup:. I swear, i thought that perhaps Mew and Sunny were secretly dating but when news came out that it was this other man, i was kinda bumed out:BangHead:.
Is it better than One Day?? HEHE.

Do you know where I can watch it??
 

phatman

POPE's #1 MIA LUANG
oops, im sooo sorry, I meant to say "One day" that I had watched. I haven't seen her 2nd and 3rd movie.
Oh I see. Guess I'll have to wait. Usually they have it out somewhere. It was just released so I guess we won't see it online until. . . next year?
 
  • Like
Reactions: D~D

phatman

POPE's #1 MIA LUANG
Odd. The day went by so fast. Hahaha.

At the pace we're going. . . I feel like this can end in a few episodes. Haha.
 

SuzieJ

sarNie OldFart
the people who were supposed to sub this have gone on a hiatus for an unmentioned amount of time :( im so sad! i wish this was being subbed
 

xodxo

•Muey❤️Thian•
Yea~~~ just about to start ep2 lol :p

Don’t read this if you’re a fan of 1day
Maybe it’s just me but dang one day is so shitty.... like seriously! I had to stop watching after nui had her snow mobile accident....... maybe I haven’t hit the climax yet :confused0::confused12: but it’s a dumb movie imo

Out of all the movies I’ve seen from GDH...probably pee mak was the “best” lmaoooo ahahahahaha getting spooked by the ghost Mai was worth the money LOL
 

byebye

sarNie OldFart
So far Kob does best in the role and her version is still best for me. I am not sure what is missing in this remake. Something isn't grabbing my attention.

Those that follow Mew is her voice that nasal? Episode 2 at some point her voice is somewhat deep...that kind of surprising with her small self.
 

ceda_lee

sarNie OldFart
Damn...watching this alone is not a good idea. It’s not even that scary, but I’m getting goosebumps.

Kob did an amazing job expressing hate, like she seemed so annoyed. I’m not getting that vibe from Mew just yet. And I hate comparing, but can’t help it.

And I LOL because the walls must be so thin. She drops a tiny box (onto thick carpet too must I say) & he can hear from the first floor.
 
Last edited:
Top