[CH7] Sampatan Hua Jai (Mummai) : Weir Sukollawat / Thisa Varitthisa

Discussion in '2018' started by Miley19, Aug 12, 2016.

  1. Miley19

    Miley19 sarNie Juvenile

    Last edited: Aug 12, 2016
  2. dancy

    dancy sarNie Oldmaid

    Here a cover of the old version of Ann Siriam & John Ratanaveroj.

    [​IMG]
     
  3. sarN

    sarN sarNie Granny

    Jui & Por did a remake as well !
     
  4. dancy

    dancy sarNie Oldmaid

    Oh yeah. Totally for got that Jui & Por did the second remake. But for Jui & Por they change the title so when I was looking up on this Ann & John version only came up.
     
  5. sarN

    sarN sarNie Granny

    Yup! Change title & make n'ek virgin w/ no kid . In the original she was married w/ a son . I like Jonh 's version, he was actually sexy shirtless but w/ shirt on it a whole different story lol
     
  6. Koy123

    Koy123 sarNie Oldmaid

    Oh really!! I did not know that Jui/Por's version was a remake! Didn't watch John's version cus.... omg, couldn't stand watching him.
     
  7. sarN

    sarN sarNie Granny

    it's the hair , right ? ;) He was in Jam Leuy Rak remake w/ Ning too :risas3:
     
  8. whitedove

    whitedove sarNie Adult

    So it's confirmed Weir with Poo in here?
     
  9. Koy123

    Koy123 sarNie Oldmaid

    No, it's the whole image. I just don't find John attractive. Lol, but I did like him in the Hong lakorn with Noi.
     
    spanky likes this.
  10. sarN

    sarN sarNie Granny

    Oh' yup . my grandma LOVE john/noi lakorn . she rewatch it every year . i like john . idk why but he make me laugh w/ his hair LOL , therefore i end up watching most of his lakorn . Siriam doesn't have much lakorn during her single days , so sad , she was soo pretty but out of all her p'ek , John had the most chemistry w/ her though :icon12: . The original version was good , I didn't mind N'ek was married w/ son b/c it make their love even more forbidden , he was actually sexy (shirtless 80 % of the time ) in the lakorn until he return to the city lol . There was a lots of sexual tension :p
     
  11. khmaichick559

    khmaichick559 sarNie Hatchling

    I remember seeing this lakorn (during childhood lol) but don't recall the story line.
     
  12. saobomp

    saobomp sarNie Adult

    I like John version as well as jui. Hope Poo isn't so bad in here besides her looking pretty.
     
    Koy123 likes this.
  13. Miley19

    Miley19 sarNie Juvenile

    Yes
     
  14. Chan Duchess

    Chan Duchess sarNie Egg

    Oh man I really loved the John and Ann version. It was so romantic, didn't like the Por and Jui one.
     
  15. Koy123

    Koy123 sarNie Oldmaid

    Poo is pretty, but acting is not her thing.
     
    KuvYogLadyLaLa likes this.
  16. saobomp

    saobomp sarNie Adult

    Lol, I agree and that's what I meant hope she isn't too bad with her acting in here.
     
    Koy123 likes this.
  17. phatman

    phatman POPE's #1 MIA LUANG

    Why Poo??? Why???? Weir is gonna trample her.
     
    saobomp likes this.
  18. Cupid Candy

    Cupid Candy sarNie Coma

    The Ann and John version, man, my grandma complained about it. I would go back and watch it but yeesh that hair. I've always though Ann had the most chemistry with Dodo.
     
    spanky likes this.
  19. Maricon

    Maricon sarNie Oldmaid

    Fitting
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  20. spanky

    spanky sarNie Oldmaid

    He looks good with the suit..

    John looks good on the lakorn pic...blinders on hair/face
     

Share This Page