Koy123
Last Activity:
Nov 18, 2018 at 11:06 PM
Joined:
Feb 27, 2012
Messages:
3,681
Likes Received:
3,040
Trophy Points:
113
Gender:
Female

Share This Page

Koy123

sarNie Oldmaid, Female

Election Day is today! Go out and vote, people! Nov 6, 2018

Koy123 was last seen:
Nov 18, 2018 at 11:06 PM
    1. Koy123
      Koy123
      Election Day is today! Go out and vote, people!
      1. S.J.M, xodxo and KitKat516 like this.
      2. byebye
        byebye
        I always vote early cast mine since the 2nd. If I don't vote early I can't seemed to make myself go on election day.
        Nov 6, 2018
        Koy123 likes this.
      3. Koy123
        Koy123
        I had registered to vote by mail but forgot to send my ballot
        Nov 6, 2018
      4. byebye
        byebye
        Lol...we vote early every single year. I love voting early
        Nov 6, 2018
        Koy123 likes this.
    2. Koy123
      Koy123
      Is anyone getting pop up saying “This page has reloaded” on this site? I’m getting so frequent
      1. View previous comments...
      2. xodxo
        xodxo
        Plz report it sarn there’s no porn on this site lol
        Nov 4, 2018
      3. KitKat516
        KitKat516
        @sarN i knew you guys were policing!!! Jk jk
        Nov 4, 2018
      4. sarN
        sarN
        Can you screen cap the pop up that said 'reload' , Darvil not sure what ya talking about . I mean, I had came across ads that said that but its advertising for enlargements wee wee LOL but not in this forums tho
        Nov 4, 2018
    3. Koy123
      Koy123
      Omg, I don’t know what I’m watching! It’s so bad that it’s good!! Haha
      1. View previous comments...
      2. byebye
        byebye
        I watched up to episode 7 then skipped all the way to the last 2 episodes lol. I could not watch her. I feel like she was acting by herself instead of with the pra'ek. Especially when she starts raising her voice something is off.
        Sep 19, 2018
        Koy123 likes this.
      3. Koy123
        Koy123
        How many episode does this series have? I’ll just watch the last two episodes then. Lol
        Sep 19, 2018
      4. byebye
        byebye
        It has 24 episodes in all. She is not a subtle actress that's why when she's trying to be a brat or cute it comes off unnatural. Another one I picked up on and had to dropped also is Cinderella Chef. Also, about a time travel girl. Gosh, that n'ek is even worst than the one in eternal love. I think she is a bit old to try to play cute. She to over exaggerate.
        Sep 19, 2018
        Koy123 likes this.
    4. Koy123
      Koy123
      Just saw Crazy Rich Asian. It’s pretty damn good!
      1. S.J.M likes this.
      2. View previous comments...
      3. S.J.M
        S.J.M
        oh good to hear because im dragging my sister so we could see it on Wednesday:)
        Aug 19, 2018
        Koy123 likes this.
      4. Koy123
        Koy123
        Go see it, it’s entertaining! Give our Asian actors some support
        Aug 19, 2018
        S.J.M likes this.
      5. S.J.M
        S.J.M
        I will because they deserve it. super excited going to cinema to watch this.
        Aug 19, 2018
        Koy123 likes this.
    5. Koy123
      Koy123
      There’s really nothing to watch!
      1. HNA0 likes this.
      2. View previous comments...
      3. maimyang
        maimyang
        We’re the millers is funny too
        Jul 20, 2018
        Koy123 and S.J.M like this.
      4. maimyang
        maimyang
        Snatched, with amy schumer is funny too!
        Jul 20, 2018
        Koy123 likes this.
      5. Koy123
        Koy123
        Thanks for the recommendation! I have a lot of American movies to catch-up on. I meant I have no good lakorns to watch.
        Jul 21, 2018
        maimyang likes this.
    6. Koy123
      Koy123
      1. xodxo
        xodxo
        Aww he’s finally getting commercial work too!! Everyone is!!!!!!
        Jun 18, 2018
        SuzieJ and Koy123 like this.
      2. Koy123
        Koy123
        Seem like most of the BPS casts got some sort of commercial.
        Jun 18, 2018
        SuzieJ likes this.
    7. Koy123
      Koy123
      Not looking forward to working on the weekend...
      1. maimyang
        maimyang
        Me too! I work the overnight shift! What we need to do: find a job we wouldn’t mind going to !:P
        Jun 16, 2018
        Koy123 likes this.
      2. Koy123
        Koy123
        Yup. We need to find a job where it doesn’t feel like a job.
        Jun 16, 2018
        maimyang likes this.
    8. Koy123
      Koy123
      RIP Anthony Bourdain
      1. Alichgo likes this.
      2. Alichgo
        Alichgo
        Brilliant writer and story teller, and I loved his show. Very sad to hear of this news.
        Jun 8, 2018
        Koy123 likes this.
      3. Koy123
        Koy123
        Yes, he was a brilliant writer and story teller. I love watching his videos.
        Jun 8, 2018
        Alichgo likes this.
    9. Koy123
      Koy123
      It’s Monday, but I’m looking forward to Friday!
    10. Koy123
      Koy123
      I need to catchup on BSP!!
      1. AnnTfan
        AnnTfan
        Same.. so busy now lol
        Mar 26, 2018
        Koy123 likes this.
      2. sarN
        sarN
        Me too, so busy with sister 's wedding & work . Grrr. Adults life suck , no time to chase boys.
        Mar 27, 2018
        Koy123 likes this.
      3. Koy123
        Koy123
        @sarN after your sisters wedding you can start chasing boys again! Lol
        Mar 27, 2018
    11. Koy123
      Koy123
      Yay, it’s the weekend! I can catch up on Bpoop Phaeh Saniwaat!
    12. Koy123
      Koy123
      Yay! It’s Friday!!!
      1. PrincessKarina likes this.
      2. PrincessKarina
        PrincessKarina
        For real! It’s been a long week!
        Feb 16, 2018
    13. Koy123
      Koy123
      Ugh... the weekend is too short.
    14. Koy123
      Koy123
      Ugh... Monday just seem like a long day...
      1. roselovesice
        roselovesice
        Happy Friday? :)
        Jan 19, 2018
        Koy123 likes this.
      2. Koy123
        Koy123
        Yay! It’s finally Friday! A few more hours, I’ll be off work!!
        Jan 19, 2018
    15. Koy123
      Koy123
      @sarN Bow is having a new lakorn!
      1. sarN
        sarN
        The one with New ? Which one ? I miss BOW !! Ahhh
        Nov 21, 2017
      2. Koy123
        Koy123
        No, she’s having one with Weir.
        Nov 21, 2017
    16. Koy123
      Koy123
      My prayers to the people in TX that are effected by the hurricane.
    17. Koy123
      Koy123
      Damn... is it Friday yet!!
    18. Koy123
      Koy123
      Is Eminem back??
    19. Koy123
      Koy123
      Rewatching Ka Neung Ha starring Patson and Ning K. for the 100x. Love this lakorn!!
      1. patesserie and maimyang like this.
    20. Koy123
      Koy123
      Oh man, I don't get this obsession how ppl just love and worship one celebrity...
      1. Falada and PrincessKarina like this.
      2. PrincessKarina
        PrincessKarina
        Lol. I guess so. I try not to over do it with any celebrity. Life goes on...
        Apr 9, 2017
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Female