New profile posts

I didn’t realize Pol is in Mr. Lipstick! He still be looking gooood :love: Definitely aged well
mayag
mayag
He was so hot in there *fans self*
Cupid Candy
Cupid Candy
IKR that knowing smirk on his face to the way he just climbs into her bedroom window cause he's jealous hehehehe
  • Love
Reactions: mayag
mayag
mayag
Oh ma lord :love: Gone are those days I tell ya! The newer version was like..a completely different lakorn
I said to him im stupid but not that stupid... and he says he questions it sometimes.... ive been ignoring him so he ignores me but today he talked to me and annoyed me.
Which dramas are good nowadays??
GoldenKey
GoldenKey
Cable car got good feedback. Even prao mook which premiered yesterday was received well.
alissaax
alissaax
I like sapai jao sua....
Katelyn
Katelyn
I just finished watching The Long Ballad. It's a Cdrama with Dilraba and Leo Wu that I highly recommended.
Dang vincenzo and cha young kiss scene is probably one of the best ive ever seen in kdrama
  • Like
Reactions: juejie
neenavaj
neenavaj
AGReeD! their chemistry is beautiful!
  • Like
Reactions: Anne22
A
Anne22
Yess i love slowburn romance. It makes me wanting for more and excited lol. The kiss scene was epic, eveything was literally perfect ; the song, the view, their visualsss and ofc the KISS!
I need to watch good drama with enemies to lovers plot!
S
suhoewithadashofkpopexo
Btw,For Jaak sadtroo soo hua jai lol ( Just incase you forget which lakorn I am talking about xD)
Katelyn
Katelyn
If you like Chinese drama, you should try The Long Ballad (Dilraba Dimurat and Wu Lei). It has great characters development and healthy ML and FL relationship. I'm currently watching it and have been so obsessed.
xdanavelvetx
xdanavelvetx
Thank you! :)
This is the second time... I was listening to the loudest silence and he's around. Fml.
I didn’t appreciate SSH enough. Having withdrawals after binging the lakorn again :(
Obsessed with this drama, "The Long Ballad" ( Chang Ge Xing) with Dilraba Dilmurat and Leo Wu
Anyone watch KGF? Movie is whatever but Yash is so hot :love: I’ll be watching chapter 2 just for him and his man bun/beard lmao
GoldenKey
GoldenKey
I have watched it.. first chapter the editing was choppy. Hopefully chapter 2 will be better. The teaser was good..
  • Like
Reactions: mayag
mayag
mayag
Yes I agree. I don’t understand Kannada so it was hard to follow the visuals and subtitles at the same time because of the choppy editing. Chapter 2 teaser was sooo good!
So pinkploy has covid?
  • Wow
Reactions: mayag
Koy123
Koy123
A lot of people in the Thai ET got infected. It’s scary for them to be out and about now.
xdanavelvetx
xdanavelvetx
I hope who has covid-19 take care of their health. I bet Thailand is going to take other lockdown.
Top