Preferred Leads in Sawan Biang Remake?

Discussion in 'Thai' started by SuzieJ, May 30, 2018.

  1. xodxo

    xodxo •Muey❤️Thian•

    Omg there’s a scene like that? Holy. Ouch! P’ek slap n’ek?? Oh no. :facepalm::facepalm::rolleyes:
     
    SuzieJ likes this.
  2. AnnTfan

    AnnTfan ❤ BTS ❤

    Right she would!

    Haha same if it’s Mark-Mew.

    Yep that was sad, I hope they would make Kawee less mean so that Narin can at least develop some feelings for him.
     
    SuzieJ likes this.
  3. xodxo

    xodxo •Muey❤️Thian•

    How about Nadech and Taew for JLR hahahah.

    And Mark+Mew for SB. Hahhaha :D

    Fair game! Lol :p

    Yea, I have never recall a p’ek slapping n’ek ..... I don’t. If there was any, it was probably really old. Why did he slap her?
     
    Katelyn and mayag like this.
  4. SuzieJ

    SuzieJ sarNie Oldmaid

    The slap scene starts at 8:30

     
    fairytales and xodxo like this.
  5. AnnTfan

    AnnTfan ❤ BTS ❤

    You know what? I think I actually prefer JLR's story more than SB, I've never seen it but n'ek was less cold and p'ek's reason was more severe. I think JLR's n'ek is how I wish Narin was more but I'm not so sure about JLR's p'ek.
     
    Ntsuab-Ci, xodxo and SuzieJ like this.
  6. xodxo

    xodxo •Muey❤️Thian•

    @SuzieJ oh that wasn’t so bad. I thought he did a 360 kick and drop on her. 555 :p

    She’s so bad mouth too. Omg. I don’t know if I care enough for this remake now lolol it’s too cruel and malicious! It’s jusy lots of quarrels back and forth.

    If they remake it, they need to add value and meaning to it. Make a moral out of it, not crazy and nonsense drama.:nut::nut::nut:

    I miss RLSR with Aom and Tik. I should go watch that instead. Lolol :p that lakorn is GOLD!:thumbup:
     
  7. AnnTfan

    AnnTfan ❤ BTS ❤

    LOL, Narin and Kawee had no mercy on each other. It's crazy yet I freaking love it. But again it needs some good tweaking if it's gonna be remade.
    RLSR is legit on my top lakorns, Tik used to be my man lol. I wish Ch3 got to remake it.
     
  8. SuzieJ

    SuzieJ sarNie Oldmaid

    In jlr, the p'ek was not nearly as bad as kawee. He never slapped her or did anything extremely bad. He was actually kind of soft on her cause she proved him wrong multiple times. The worst thing was the rape. In jlr at least his reason was a little better. Kawee was honestly crazy! He didnt even have a good reason. Not that it excuses anything
     
    est.jpn, Ntsuab-Ci and xodxo like this.
  9. xodxo

    xodxo •Muey❤️Thian•

    See, I also believe in the will power of Mark and Mew. Mark and Mew do not assert as much crazy energy as Anne...Ken was subtle despite his mean temper. He’s not all jumpy and loud, so I like that. That I can see it in Mark. Where as if Nadech were to take it, I think he would bring Charles out with Kawee and that would be a DOUBLE beast. Too much! That’s how I envision it lol :p 55

    Na would be okay with Harit cuz him in TRKJ was already channeling out the Harit character. And like y’all said, Aff/Taew look alike. So it would be fine. :)
     
    SuzieJ likes this.
  10. AnnTfan

    AnnTfan ❤ BTS ❤

    Wow, I should really watch it when the episodes are on YT. But yes now I watch it, it's too crazy for me, but I think I love the whole concept of Kawee being lowkey a softy and especially towards Narin.
     
    SuzieJ likes this.
  11. SuzieJ

    SuzieJ sarNie Oldmaid

    I would be a bad mouth too if someone treated me like that! Kawee was crazy but so hot. But i dont want them to make it too soft! I hate soft slap and kiss lakorsn
     
    Ntsuab-Ci likes this.
  12. SuzieJ

    SuzieJ sarNie Oldmaid

     
    AnnTfan likes this.
  13. AnnTfan

    AnnTfan ❤ BTS ❤

    Haha I love how we're trying to make a deal already. Anne just played Narin so coldly, I cannot read her at all. Like I said I would like some cleaning up.
     
    SuzieJ likes this.
  14. xodxo

    xodxo •Muey❤️Thian•

    I think Aum was so friendly as Harit. The worst he did was yelling and scolding n’ek. His eyes are so flirty. :facepalm::love::naughty2:

    Kawee was somewhat violent. Very violent. But I blame it on his selfish dad for child negligence.
     
    SuzieJ and AnnTfan like this.
  15. SuzieJ

    SuzieJ sarNie Oldmaid

    His father did have a hand in making him into the person he was but that doesnt excuse slapping someone, kidnapping them, raping 3 times, etc. Hes not a child. Hes a grown man with a conscious mind. He knows right from wrong
     
    Ntsuab-Ci, AnnTfan and xodxo like this.
  16. xodxo

    xodxo •Muey❤️Thian•

    Oh no, those parts are crazy and psychotic :fighting3:

    Did Ken really win ALL the big awards for playing a psycho p’ek?!

    Cuz Got Jirayu did the same thing 5555555 so he should WIN something for KOM FAEK too!!:p
     
    est.jpn, SuzieJ and AnnTfan like this.
  17. SuzieJ

    SuzieJ sarNie Oldmaid

    Got definitely needs to win best supporting actor for Kom Faek. He was psycho but he potrayed it so well. Same goes to Ken. Kawee was mental and did horrible things but he played his character so great. His acting felt to real
     
    AnnTfan and xodxo like this.
  18. xodxo

    xodxo •Muey❤️Thian•

    @SuzieJ my prediction for next year winners should be Got, Pope & Bella for sure!!! These three hands down are winners! If they don’t win, OMG~~~ I don’t know if I have faith in Thai Award Shows anymore lolol :facepalm:

    Got ~ Best Supporting Actor for KF
    Bella~ Best Actress for BPSW
    Pope~ Best Actor for BPSW

    The rest don’t matter lolol :risas3:
     
    SuzieJ and AnnTfan like this.
  19. preetam

    preetam sarNie Oldmaid

    I have a big issue with Sawan Biang storyline. Could never end that lakorn
     
    xodxo and SuzieJ like this.
  20. SuzieJ

    SuzieJ sarNie Oldmaid

    I also have a big issue with the storyline and would never even be slightly okay with any of this in real life but at the end of the day, its just acting. Its kind of a guilty pleasure for a lot of people. Its totally understandable why you wouldnt watch though
     
    xodxo likes this.

Share This Page