[CH3] Duang jai Nai Fai Nhao (Good Feeling) : James Ma / Jeena Yeena / YoGhurt Nattasha

Discussion in '2018' started by krisayaporn, Jan 17, 2017.

  1. preetam

    preetam sarNie Oldmaid

    I won't watch this plus I find yeena to uninteresting... bleh
     
    xdanavelvetx and PrincessKarina like this.
  2. Xiongurl26

    Xiongurl26 sarNie Adult

    Haha well if I can sit through Akom, i want to say I’m going to finish this one regardless. I swear I love James Ma too much lol. It’s also only the first 2 ep. & I haven’t gotten the chance to watch Ep.2 yet but this is one is quite odd lol. Yoghurt is no good & Yeena is ok. They have James acting all weird & I’m not believing anything of this script. It’s kind of all over the place hah. It also just kind of jumps right into the middle of things. Pear hasn’t made much of an appearance so I want to wait & see all the characters then decide why I shouldn’t watch but still will continue lol. Idk if this even helped but do give it a try to see what we mean haha!
     
    phatman and SuzieJ like this.
  3. Yaam

    Yaam sarNie Adult

    LOL. I just kinda wanna skim thru this now now because of James "weird" character. I like James, but the only lakorn I was intereate in was his debut with Mint. Otherwise all the lakorns after his debut I haven't bothered to watch because they don't look interesting or I don't like the nangek he's paired up with.
     
    PrincessKarina, Xiongurl26 and SuzieJ like this.
  4. SuzieJ

    SuzieJ sarNie Oldmaid

    I really hope this gets better cause i really like james and i miss him on screen. He needs a good lakorn. He hasnt had much of those lately
     
    PrincessKarina and Xiongurl26 like this.
  5. KitKat516

    KitKat516 sarNie OldFart

    Ok I haven't read anyone's review on epi 1 just yet and I just started like 5 maybe 10 mins into this but I really have to come comment. Seriously the rooftop scene, Yogurt and James acting are soooooo fake and horrible. It's almost making me think this is their very first lakorn.

    ok I'm going to go back and read everyone's comment now.

    Edit: oh man I guess this is going to be another wasted lakorn. Ugh
     
    Last edited: Aug 14, 2018
  6. Mel Lin

    Mel Lin sarNie Hatchling

    I was watching their interview and he's supposed to act like a bipolar orphaned kid... ...not sure if that's how they act? Lol but he says it's a type of role he's never played before. Always causing trouble for everyone...
     
    PrincessKarina, Xiongurl26 and SuzieJ like this.
  7. KitKat516

    KitKat516 sarNie OldFart

    I'm kinda liking the interaction between the pranang. All the main characters acting is like on and off. Sometime good and most time horrible.
     
    PrincessKarina and Xiongurl26 like this.
  8. Xiongurl26

    Xiongurl26 sarNie Adult

    Ahhh... I totally can relate except I’ve actually watched all of his Lakorns lol. His roles have be come so watered down. He stole my heart as Chai Pee & then... 5 lakorns later I’m still trying to find the guy I fell in love with lol.
    I’m not even anticipating the one he has w/ Diana even though I know I’ll watch it lol.
    Yeah. The minute I saw Yoghurt acting on that rooftop. I just wanted someone to stop her. It was pretty bad. I felt no connection between James & Yoghurt bc it all seemed to fake. I know he wassuppose to be faking but her too? Say what?! Lol. & I definitely agree. The interaction is on/off. One minute it’s all good & then bam something so completely off happens.
    I mean idk about bipolar. I can see what they’re trying to do but then he also seems like he has memory loss. I’m just not connecting his parents death to his behavior yet. The missing sibling too. He never knew the name?

    Let me wait to see Willy & Pear. It seems to get better once Willy shows up to help DaoNeur lol.
     
  9. SuzieJ

    SuzieJ sarNie Oldmaid

    Im anticipating the one with Diana more than the one with Yaya. I like the storyline better.
     
    PrincessKarina and Xiongurl26 like this.
  10. KitKat516

    KitKat516 sarNie OldFart

    Yeena's acting in here is waaaayyyy better than her first one though.
     
    PrincessKarina, Xiongurl26 and SuzieJ like this.
  11. Yaam

    Yaam sarNie Adult

    I just skimmed thru some scenes and oh god... everyone's acting in here seems totally off! I like Pear, but I'm not feeling her acting in here either along with James. I agree I feel like I'm watching James and Yeena and all the cast act for the very first time in history! Is it just me or everyone looks super airbrushed too? I've never been a fan of Good Feeling since the first I watched a lakorn produced by them which is PLR - a major flop too.

    Yeena and James give such an awkward vibe for me. She looks like his older sister a lot times. Yeena and Kim look a like, but even Kim looks better with James than Yeena.
     
    Xiongurl26 likes this.
  12. its_ann

    its_ann sarNie Hatchling

    I’m watching part 4/9 on YouTube...And I am sooo confused...

    So Jame’s character is supposed to be filthy rich, playboy-ish with mental health issues. And the nang’ek is an optimistic, poor girl who falls for her boss/friend’s crush. ‍♀️:confused12:
     
    Xiongurl26 and SuzieJ like this.
  13. MKfan132

    MKfan132 sarNie Granny

    Just finished episode 2.

    I like the scenes with the leads the most.
     
    Xiongurl26 likes this.
  14. saphire

    saphire sarNie Egg

    Some comments got me rofl so bad lol
     
  15. Yaam

    Yaam sarNie Adult

    Same! Lol.
     
  16. Xiongurl26

    Xiongurl26 sarNie Adult

    I just don’t like the Chinese vibe on him but who knows, I’ll probably end up liking it.

    Now that I understand James is suppose to be bipolar, it helps me loosen up a bit more for the Lakorn. It’s something new. I’ll just have to get use to it. I can see how they portray the bipolar but when he’s all happy they could have toned him down. Unless that’s how they are then it should be ok. I really am ok so far with everything except Yoghurt lol. I mean honestly, she seems to be trying to hard to portray the Rai. She has the looks but how she acts as the spoil girl is so off. Maybe it’s her speech? Idk. She just bothers me lol. If anyone decides to stick around for the Lakorn, though it doesn’t seem like it lol, feel free to comment. Don’t want to talk to myself haha. I’ve watched the beginning of part 2. In my honest opinion, it’s starting to get a little better. Not as confusing like yesterday. I’ll have to finish up 2 soon.
     
  17. Mel Lin

    Mel Lin sarNie Hatchling

    Is this a comedy? I don't get the dramatic vibe. Just when i think the characters are changing for the better... they throw in a comic relief..ugh!
     
  18. byebye

    byebye sarNie Oldmaid

    If they were going to use the storyline of him pretending to love the girls for revenge they should just go the route of Tik/Aom lakorn. I made an earlier comment of him being bipolar but I have a feeling James didn't quite grasp the character. It is very hard to play such a person. The direction they took it made him more silly than anything else. And it seemed he's normal with others around him but with n'ek his unflattering side came out full force:confused12:I would have been fine with a subtle personality changed but to completely changed from a normal guy to a duck face guy is me looking at James like----->:confused0:
     
  19. KitKat516

    KitKat516 sarNie OldFart

    Yogurt is better when her rai comes out but her acting is horrible when she acts nice. I didnt watch her last one with NY so I dont know how her nice acting was in there. In here, shes horrible. James, yeah dont know what's going on with him either. Sometime his acting irks me. I'm not going to blame just the script, I think it's just everything as a whole. I mean there are plenty of horrible lakorns with good acting as well as great lakorns with bad acting. No one is natural in here. I'm going to continue watching though cus I'm just curious on whether it will get better. Also the lakorn isnt like stressful.like KSTD.
     
    SuzieJ likes this.
  20. SuzieJ

    SuzieJ sarNie Oldmaid

    KSTD is at the bottom of the barrel! No one can beat how had that one was.
     
    KitKat516 likes this.

Share This Page