[CH3] Lub Luang Jai (TV Scene) : Grate Warintorn / Diana Flipo / Masu Junyangdikul

Discussion in 'Currently broadcasting & New Lakorn' started by nalyli, Jun 28, 2018.

  1. S.J.M

    S.J.M Warrior

    I feel the same way when i saw him in KC he wasn’t interesting or anything but after the BTS & YWCFTS thai version also the body swap lakorn he mature alot, i can see a nice aura around him, he only needed to mature to his full potential.
     
    rae, KitKat516 and SuzieJ like this.
  2. Xiongurl26

    Xiongurl26 sarNie Adult

    Oh I definitely think Ball would be such a good guy for promotion. I'd be happy to see him and Masu for promo.

    I sometimes forget he was in KC. His role was somewhat minor but in CTM he matched well with Preem. They were so adorable. He was P'ek for that and I think he did good.
     
    S.J.M, SuzieJ and KitKat516 like this.
  3. SuzieJ

    SuzieJ sarNie Oldmaid

    DlHz1nMVsAALMFu.jpeg
    Cr. To all rightful owners
    Finally Great with Diana. Yay :) These two make my heart flutter! I think im starting to warm up Diana. She looks really pretty in the BTS
     
  4. KitKat516

    KitKat516 sarNie OldFart

    Aww they do look cute!!
     
    phatman likes this.
  5. phatman

    phatman POPE's #1 MIA LUANG

    I'm telling y'all Great looks great with any girl. HEHE.
    I agree they do look cute. After seeing Diana in LRT I've warmed up to her too. I'll definitely tune into this one.
     
    orchidtea, SuzieJ and Xiongurl26 like this.
  6. Xiongurl26

    Xiongurl26 sarNie Adult

    They look cute together! I can see they both already have that playful vibe with each other lol. Who can’t get a long with this goofball? I’ll have to agree. Great matches with anyone. Feeling blessed.
     
    phatman and SuzieJ like this.
  7. S.J.M

    S.J.M Warrior

    It’s too soon to judge, I’m still neutral with diana let’s see if she does good or not.
     
    SuzieJ likes this.
  8. SuzieJ

    SuzieJ sarNie Oldmaid

    TV scene just updated that they are already done with 20% of filming already :) Yay! More Great to come
     
    S.J.M likes this.
  9. SuzieJ

    SuzieJ sarNie Oldmaid

    here are some more BTS pictures. All i gotta say is woowww great is looking so sharp and handsome in here! and ooooo both of their gazes exude chemistry :love: little miss diana is starting to grow on me but her acting will seal the deal for me if she does good
    DmN5vMSVsAA0KtD.jpeg DmN5vMRUcAUXz6Y.jpeg DmN5vMSV4AEPEVN.jpeg
    Cr. to rightful owners
     
    Last edited: Sep 5, 2018
    orchidtea, Xiongurl26 and S.J.M like this.
  10. SuzieJ

    SuzieJ sarNie Oldmaid

    It seems like Diana is playing a doctor! aww they are such cuties. i wish great
    could take pictures of me loool Dlr5LJ8UcAAdCkO.jpeg DlqDnr1U8AM2XaC.jpeg DlqNXDoUcAA_Zis.jpeg
    Cr. to rightful owners
     
    Xiongurl26 and S.J.M like this.
  11. SuzieJ

    SuzieJ sarNie Oldmaid

    This pose from the chest down makes Masu look so feminine loool but nonetheless he still looks very nice.
    DmPGr8FW4AAFnhq.jpeg DlqDnr1U8AE4q2y.jpeg DlrOm_BVAAAW45V.jpeg
    Cr. to rightful owners
     
    S.J.M likes this.
  12. SuzieJ

    SuzieJ sarNie Oldmaid

    Ooiii I spy some hand holding :icon12:
    Screenshot_20180905-012519.jpg
    Cr. to rightful owners
     
    orchidtea and S.J.M like this.
  13. SuzieJ

    SuzieJ sarNie Oldmaid

    Am i the only one who loves their skin contrast? Great is such a yummy tan guy and Diana is a pretty girl with such pale skin. Its pretty to look at. And i noticed my baby Great looks tired but he still looks dashing. Hope he takes good care of himself
     
    orchidtea and S.J.M like this.
  14. byebye

    byebye sarNie Oldmaid

    I don't know something about Diana just scream supporting. But I do like Great. I will give it a few episodes. I mean, I tolerated James/Yeena lakorn so this probably be OK.
     
    SuzieJ and S.J.M like this.
  15. Xiongurl26

    Xiongurl26 sarNie Adult

    They look amazing right here & then P’Fuse sits right next to Great lol. I’m loving their intense looks. Hoping to see if Diana’s acting improved.
     
    Estelle19 and SuzieJ like this.
  16. phatman

    phatman POPE's #1 MIA LUANG

    Great's skin tone looks great, but his skin itself. . . .isn't so. Haha.
     
    Estelle19 and Koy123 like this.
  17. SuzieJ

    SuzieJ sarNie Oldmaid

    i think his skin looks good for his age!
     
    S.J.M likes this.
  18. Liddysopretty

    Liddysopretty sarNie Hatchling

    Diana is a good actress. She can deliver her emotions and tone of voice quite well. However, she lacks the it factor that leading ladies have. Perhaps she just hasn't gotten a role that puts her to the test and showcase her skills. I don't know. There are a lot of lead actresses that shouldn't be leads, too. Haha.
     
    KitKat516, S.J.M and Estelle19 like this.
  19. beamsgirl

    beamsgirl sarNie Adult

    SuzieJ likes this.
  20. SuzieJ

    SuzieJ sarNie Oldmaid

    Screenshot_20180914-225258.jpg
    Cr. to rightful owners
    Idk who this girl plays in this lakorn but i stumbled upon a group picture with Great, Diana, Masu and some other actors and this girl next to Great caught my eye! Shes really pretty! They would look nice as a couple. I cropped out everyone else so you guys could focus on just these 2 lol im gonna keep an eye out for her in this lakorn.
     
    beamsgirl and Xiongurl26 like this.

Share This Page