New profile posts

OMG these new generation Kpop fans being overprotective, offended by everything, making everything a big deal. You are toxic.
S
SuzieJ
Literally can’t the fans anymore. It’s why I’m not as into Kpop anymore sadly.
  • Like
Reactions: Maricon
Maricon
Maricon
Like seriously. I am a fan since the 2nd gen era and no issues like this before. They "protect" their idols as if they own them. They turn away new fans or accusing them as using their idols for clout or just a bandwagon. Close-minded brats. They also keep on misinterpreting everything. They don't use their brains properly.
Helping my sister find a new place and i just found one the same freaking street where my crush lives. :risas3: :risas3: :risas3: :risas3: :facepalm: :fighting3::fighting3::fighting3::fighting3:
alissaax
alissaax
Lol we live locally not far from each other. I had a discussion with another coworker about differences in our pay so he showed me his pay document and i noticed his address. I wasnt meant to know his full name and address but things happened and I found out those information about him which he didnt share intentionally... he kept teasing that i was stalking him.
ImQueen
ImQueen
it's fate I say. lol. it'd be nice if it was your house instead.
alissaax
alissaax
If its really meant to be, fate or destiny will bring us back again.
I'm glad i found this drama, really enjoy it during this hard time.
Koy123
Koy123
Isn’t that a remake of Ka Neung Ha? They ruin that remake! Pat/Ning’s version was one my all time favorite and this remake was bad imo. They made it dramatic
BeLLa
BeLLa
I dont know if this was a remake or not.
Koy123
Koy123
It is a remake
Happy 50th Anniversary CH3! More quality lakorns and hope all artists will be given a chance to shine!
  • Like
Reactions: alissaax
alissaax
alissaax
We can only keep dreaming because they have favourites that make big money.
I miss eating out at restaurants so much and it has only been 2 weeks.
  • Like
Reactions: Falada
fun
fun
Do they not allow you to order to go? I have been ordering so much. Too lazy to go out shopping for grocery. Lines are always long and there are not much to choose from. I wanted some pasta but it has been difficult to find pasta. And too lazy to make them from scratch.
Maricon
Maricon
Here in the Philippines food establishments are only open for take out and delivery and only one person per household (my dad does the grocery and everything) is allowed to go out of the house with a quarantine pass.
fun
fun
Wow you guys have passes. I am an essential worker, all my siblings are! Luckily for one, she is on maternally leave since December. I am scared for her, she is almost due. Just 3 more weeks until my baby niece arrive.
Ever since this quarantine was implemented I was forced to stay at home. The effect? I felt suffocated and found myself breaking down every now and then. Thoughts of how my ex left me kept haunting me.
alissaax
alissaax
A risk i often thought about... but im not working with him anymore and if its meant to be we might meet again... In freaking 2014 we were studying at the same college but different courses. I was volunteering at his workplace for 3 and a half days per week since july last year and then something happen so i was working full time with him for 5 weeks because a staff was on leave and my contract ended in nov
  • Like
Reactions: Maricon
alissaax
alissaax
Thats why my friends think its destiny because of everything that happened during the time we were working together. We had so many moments we looked at each other and walked off in different directions. And he kept teasing and bullying me whenever i was ignoring him and trying to work.
  • Like
Reactions: Maricon
alissaax
alissaax
My friends got mad that i refused his offer to drive me to the bus stop twice.:facepalm::risas3:
  • Haha
Reactions: Maricon
Been thinking on what Korean dramas/movies and Thai lakorns should I watch next. There are a lot to choose from!!!
S
SuzieJ
What are you in the mood for? I can recommend you some!
Maricon
Maricon
Any genre will absolutely do and as long as it is a happy ending lols
Sammy and Weir in a MV (tho it was a super short scene together) :love:
Maricon
Maricon
They need to have a lakorn together!!!
They have it all wrong , its not the toilet paper they need but paper plates!! I use hundreds of it weekly !
  • Haha
  • Like
Reactions: SuzieJ and Koy123
Koy123
Koy123
Lol, why would she do that! Don’t she know people are trying to distance themselves. Stay safe, Sarn!!
sarN
sarN
Don't know what wrong with that girl. I was screaming for my life lol , i was terrified, if i saw someone that scar , I would stop myself immediately & kept distance from her. And she said her Aunt just recently die of a terrible flu , good lord. I was in tear when she turn to look at me . :confused0:
Koy123
Koy123
Maybe she thought you were playing, but this is not the time for playing though. Everyone needs to keep their distance!!
BL lakorns are not my thing. But the fans from my country are too toxic, they accuse anyone becoming a fan or liking the series as clout chasing or bandwagons. Toxic!!!
Lol at Muse website blocking Philippines from accessing some lakorns. That's why I almost gave up watching lakorns but some kindhearted subbers made me stay.
neenavaj
neenavaj
Can't even watch anything on that damn site. I quit months ago.
Maricon
Maricon
I support nekomeowmeow and thippy.
  • Like
Reactions: fun
S
SuzieJ
You can watch using VPN apps
Day 2 of staying at home and i'm already out of things to do.
Maricon
Maricon
I am currently watching a mix of Kdramas and lakorns. Not going to work since it is unsafe right now.
BeLLa
BeLLa
I think i've been watching lots of drama & movies (TOO MUCH) to the point nothing interest me anymore. So i sleep eat sleep eat repeat.lol
sarN
sarN
I been doing yard work. I plan to build a koi fish pond and plant beautiful flowers around my house.
Okay I don't know why, but Pimmy Pimprapa's face just keeps reminding me of Annoying Orange XD
x0unerthanlater
x0unerthanlater
Wait what?! Lol
  • Haha
Reactions: mayag
mayag
mayag
Exactly my thought as well XD
I think it’s the positioning and shape of her eyes and lips haha
Ran out of shower glass cleaning. Went to Walmart and cleaning supplies were out. Why hoard cleaning supplies? They now have a line for toilet paper. Good thing I don't need any.
maimyang
maimyang
I went to Walmart tonight and they close at 8:30!!!!! They used to close at 11pm. Oh well, don’t think I’d find anymore gloves anyway lol
B
byebye
@maimyang wow...Walmart closed that early? I went again yesterday the things that are missing are TP, medicines and bread. No one seemed to want veggies and fruits lol. They were opened till closing time.
maimyang
maimyang
Yeah, I was walking towards the Walmart near my place when a police officer was like “mam, they close at 8:30.” Huhhhh this virus ! And then I called Target too and nope, they were closing in 10 minutes :confused:
Top