[OneHD] Sanya Kaen Saen Ruk (Exact - Scenario)

Discussion in 'Currently broadcasting & New Lakorn' started by krisayaporn, Sep 3, 2014.

  1. Yuukie

    Yuukie Lakornaddict

    OMFG BFIEVFHEHWWUE#&$&$*$*&"*$# WTF got me excited for a few hours dang it raaawwwrr I'm so disappointed..yes again >_<""" I can't even ugh!
     
  2. VILLNAN

    VILLNAN ♥ Adore ToomVill Only♥

    lol you know I woke up and went back to sleep again
     
  3. Yuukie

    Yuukie Lakornaddict

    >_< so they are rerunning an old lakorn of Nike? Or is it just some kind of variety show?
     
  4. VILLNAN

    VILLNAN ♥ Adore ToomVill Only♥

    If that lakorn win, I think they are voting 2 lakorns each time to rerunning
     
  5. Yuukie

    Yuukie Lakornaddict

    Lol that's funny SMH I wonder what this channel be thinking? Rerunning an old lakorn when they have many lakorns that are still in stock... smdh
     
  6. VILLNAN

    VILLNAN ♥ Adore ToomVill Only♥

    hehhe Ikr I don't mind if they let other channel run like GMM air SSP ... 
     
  7. Yuukie

    Yuukie Lakornaddict

    lol that doesn't count I'm talking about ONEHD :p , sooooooooooooooo I guess we have to wait another 2 months to watch this then? LOL
     
  8. VILLNAN

    VILLNAN ♥ Adore ToomVill Only♥

    ohhh well whatever. KEEP On waiting :p
     
  9. Yuukie

    Yuukie Lakornaddict

    nope no more waiting
     
  10. VILLNAN

    VILLNAN ♥ Adore ToomVill Only♥

    What are you going to do? If you don't want to wait.
     
  11. Yuukie

    Yuukie Lakornaddict

    :whatever: going to sleep :cry1:
     
    before I go I have to give them something so I can sleep better
    :smack:  :smack: :smack: :smack: :smack: :smack:
    that's what they get for not airing this and got me excited for nothing  :whatever: 
     
  12. VILLNAN

    VILLNAN ♥ Adore ToomVill Only♥

    They deserve  more than that
     
  13. chan17

    chan17 sarNie Egg

    Can we complain?
    Clearly there was nothing that could gainfully be said. :thumbdown:
     
  14. aiyaja

    aiyaja sarNie OldFart

    Yeah, I'm not understanding why they didn't air this lakorn but chose to rerun Seur. I mean, there is a possibility that this lakorn isn't ready? But then no because it already entered post production back in April when the producer was posting up edited clips on her IG. It is stupid. Haha.

    But what can we do?! Nothing but continue waiting.
     
  15. VILLNAN

    VILLNAN ♥ Adore ToomVill Only♥

    สัญญาแค้นแสนรัก ละครแนวคอมมาดี้ที่จะออนแอร์อีกไม่นานนี้ เป็นผลงานเรื่องที่ 13
    จะสร้างความสนุกสนานขนาดไหน รอติดตามชมได้ทางช่อง One เร็วๆนี้!
    วันและเวลาจะแจ้งให้ทราบอีกครั้งค่ะ
     
    cr: http://vill-wannarot-sonthichai.com/
     
    I'm so tired of waiting 
     
  16. aiyaja

    aiyaja sarNie OldFart

    ^Yeah, same story of "this will air soon."
     
  17. VILLNAN

    VILLNAN ♥ Adore ToomVill Only♥

    lol yep
     
  18. Yuukie

    Yuukie Lakornaddict

    still waiting :dance1:
     
  19. VILLNAN

    VILLNAN ♥ Adore ToomVill Only♥

    Waiting Waiting KEEPs On Waiting!!!
     
  20. Yuukie

    Yuukie Lakornaddict

    I'm trying lol
     

Share This Page