[ONE31] Wimarn Duang Dao: Tang Saksit & Mam Kathaleeya

Tresor_moi

sarNie Egg
Haha it’s like Thaiflix, has all the lakorn online or on a multimedia device like the Roku or Firestick. Haha I’m not too fond of Pong but he plays in good lakorn LMAO. I feel like he’s being type casted now but I did enjoy him when he wasn’t. I haven’t watched Mia yet even tho I love Bee Namthip hahaha.

Omg Charabelle is gonna take the lead role in the remake of Heeb Lhorn Sorn Wiyarn. It’s a remake of Fang/Pins lakorn. https://sharerice.com/index.php?title=Heeb_Lorn_Sorn_Wingyarn_(2008)

Yay! More lead roles for her. Scared she was gonna be another Mo. Kratip from Ch. 7 is gonna be in it too. She’s probably gonna be the ghost. Hopefully Charabelle isn’t the ghost and she’s actually nang aek and not like the ghost lead lol.

Cee Siwat is going to star in his first OneHD lakorn too! Wowwww this is crazy.
Ohh...lol I should look Into getting that too then. I’m impatient when it comes to my Thai lakorn.

Wait...is this new lakorn a horror lakorn? I don’t do well with scary lakorn. haha I can’t watch it alone. If it has scary background music. I can’t!!! Lol I think Charebelle is the ghost. I saw her in Northern Thai outfit. I think the N’ek is Alrissa? I saw Bright in one of her IG stories awhile ago practicing diving and swimming. So that’s her new lakorn...so excited for her! Who is the main male lead? You mentioned Cee it’s not him right?
 

dertaajaf

sarNie Adult
Thank God that there are actual people who also tune in this one. I don't follow this lakorn religiously but haphazardly seeing spoilers from youtube. Agree with majority that the actual father of Charebelle is way too young, and this actually my guilty pleasure cause my interest only piqued when seeing the trio of Mam, Tang and Ann and I couldn't care less about the younger generation.:p Well, hope on the next project Charebelle won't be casted as rai
 

Tresor_moi

sarNie Egg
Thank God that there are actual people who also tune in this one. I don't follow this lakorn religiously but haphazardly seeing spoilers from youtube. Agree with majority that the actual father of Charebelle is way too young, and this actually my guilty pleasure cause my interest only piqued when seeing the trio of Mam, Tang and Ann and I couldn't care less about the younger generation.:p Well, hope on the next project Charebelle won't be casted as rai
I like her as Rai though. I like her with Toomtam. That was the first lakorn, I watched with her when she started out. But I agree w/ you... I love the old trio. Tang, Mam and Ann.
 

Mannie

sarNie Juvenile
Ohh...lol I should look Into getting that too then. I’m impatient when it comes to my Thai lakorn.

Wait...is this new lakorn a horror lakorn? I don’t do well with scary lakorn. haha I can’t watch it alone. If it has scary background music. I can’t!!! Lol I think Charebelle is the ghost. I saw her in Northern Thai outfit. I think the N’ek is Alrissa? I saw Bright in one of her IG stories awhile ago practicing diving and swimming. So that’s her new lakorn...so excited for her! Who is the main male lead? You mentioned Cee it’s not him right?
Not sure.. I need to go find pics hahah. Cee isn't the main lead, he'll be in his own horror lakorn. I love horror but ehh, I feel like it could be a hit or miss. I know Charbelle will slay it either as a ghost or the nang aek. Haha. I like Charabelle as rai too. There are some rai that are super annoying even if they are supposed to be but likeable rais too, like Charabelle. Her character can be annoying but herself and the way she portrays it still makes me like her lol


AHHHHHH THIS LAKORN IS SO GOOD. They didn't drag out the dumb memory thing!! And I'm glad Tang knows Ann's true character now!! AWESOME. I mean Tang shoulda known for the getgo but it wouldn't create this storyline so I can't be upset about that. I like how Mam says he should believed her from the start too!

I thought the storyline was gonna drag this whole thing but it looks like it's not! And it's gonna be more of Tang winning Mam back instead of Mam having to prove herself. I love that! I'm glad the director/scriptwriter knows we hate prolonged crap lmao.
 
Last edited:

Mannie

sarNie Juvenile
OHHH ANDDD AND I forgot to mention the most important part: Jes confessed his love for Plengkwan!! Ahhh he told his mom. I love that
 

Tresor_moi

sarNie Egg
OHHH ANDDD AND I forgot to mention the most important part: Jes confessed his love for Plengkwan!! Ahhh he told his mom. I love that
Omg! I’m barely on episode 7. Did Charebelle paternity come out yet?! I’m waiting for that to blow. Lol
 

Tresor_moi

sarNie Egg
Not sure.. I need to go find pics hahah. Cee isn't the main lead, he'll be in his own horror lakorn. I love horror but ehh, I feel like it could be a hit or miss. I know Charbelle will slay it either as a ghost or the nang aek. Haha. I like Charabelle as rai too. There are some rai that are super annoying even if they are supposed to be but likeable rais too, like Charabelle. Her character can be annoying but herself and the way she portrays it still makes me like her lol


AHHHHHH THIS LAKORN IS SO GOOD. They didn't drag out the dumb memory thing!! And I'm glad Tang knows Ann's true character now!! AWESOME. I mean Tang shoulda known for the getgo but it wouldn't create this storyline so I can't be upset about that. I like how Mam says he should believed her from the start too!

I thought the storyline was gonna drag this whole thing but it looks like it's not! And it's gonna be more of Tang winning Mam back instead of Mam having to prove herself. I love that! I'm glad the director/scriptwriter knows we hate prolonged crap lmao.
How is the ratings? Are people in Thailand tuning in?
 

Mannie

sarNie Juvenile
How is the ratings? Are people in Thailand tuning in?
I think people are haha. It's not as high as Mia for sure but it's doing pretty well for a OneHD lakorn hahaha.

Ughh the paternity for Charabelle didn't come out yet. Stupid Ann doesn't want to tell the real father. He's being stupid too since he wanted to expose her but now he's holding back and idk for what reason. So annoying!!
 

Tresor_moi

sarNie Egg
I think people are haha. It's not as high as Mia for sure but it's doing pretty well for a OneHD lakorn hahaha.

Ughh the paternity for Charabelle didn't come out yet. Stupid Ann doesn't want to tell the real father. He's being stupid too since he wanted to expose her but now he's holding back and idk for what reason. So annoying!!
Does the father expect Charebelle as his child at least? Ann needs to come out with it. I’m dying to see what she’ll do. Lol
 

dancy

sarNie Oldmaid
This one is going to end soon.

The teaser for Maya Pitsawart is out and its going to replace this time slot.
 

Mannie

sarNie Juvenile
THAT'S SO SHORT!! This is the only lakorn I'm watching right now. Darn it. Haha but I don't see where else they can go with the storyline. I bet it ends next week. Spoiler: the truth is out and Tang finally accepts Plengkwan. The other drama is Jes's dad not accepting Plengkwan cause she is causing their movie company to go downhill. I'm glad Charabelle's real dad told the reporters the truth... but he didn't get to say Ann was his wife and Ann hasn't admitted to the real father thing!!

Jes is in Maya Pisawart hahah I'ma give that lakorn a try even though it's kind of corny. Was it even that popular back then to remake it? I watched the old version though.. I liked it haha it was with Ann and Pepper but weird they were second leads to Oh and Pang lmao
 

Tresor_moi

sarNie Egg
THAT'S SO SHORT!! This is the only lakorn I'm watching right now. Darn it. Haha but I don't see where else they can go with the storyline. I bet it ends next week. Spoiler: the truth is out and Tang finally accepts Plengkwan. The other drama is Jes's dad not accepting Plengkwan cause she is causing their movie company to go downhill. I'm glad Charabelle's real dad told the reporters the truth... but he didn't get to say Ann was his wife and Ann hasn't admitted to the real father thing!!

Jes is in Maya Pisawart hahah I'ma give that lakorn a try even though it's kind of corny. Was it even that popular back then to remake it? I watched the old version though.. I liked it haha it was with Ann and Pepper but weird they were second leads to Oh and Pang lmao
Wow! That’s really short. I barely on episode 10. LOL So...the truth is out about Charabelle’s real father? What episode is that? I wanted like a dramatic revealing but you mentioned Ann, she didn’t mentioned it yet? Darn it! LOL
 

Mannie

sarNie Juvenile
Wow! That’s really short. I barely on episode 10. LOL So...the truth is out about Charabelle’s real father? What episode is that? I wanted like a dramatic revealing but you mentioned Ann, she didn’t mentioned it yet? Darn it! LOL
Omg!! Haha I love how you're still tuning in. I'm glad I have you lmao. No.. none of that is revealed yet! I think it's gonna be at the end kind of thing. I bet it's gonna be dramatic like he shoots his own daughter and Ann screams and goes.. you killed our daughter hahhaha. Something Exact would do lmao. I can't wait!
 

Tresor_moi

sarNie Egg
Omg!! Haha I love how you're still tuning in. I'm glad I have you lmao. No.. none of that is revealed yet! I think it's gonna be at the end kind of thing. I bet it's gonna be dramatic like he shoots his own daughter and Ann screams and goes.. you killed our daughter hahhaha. Something Exact would do lmao. I can't wait!
Haha...yes, I’m tuning in! It’s a fun lakorn to watch. I thought Charabelle was paired with Point? There isn’t any story line between them, besides him dragging her or threatening her! Or did I miss something?

Omg!!! You think Charabelle will die? That would be so drastic of an ending. It’s possible...and Ann might end up killing her self in the end as well. I can’t wait. Lol
 

Mannie

sarNie Juvenile
Haha...yes, I’m tuning in! It’s a fun lakorn to watch. I thought Charabelle was paired with Point? There isn’t any story line between them, besides him dragging her or threatening her! Or did I miss something?

Omg!!! You think Charabelle will die? That would be so drastic of an ending. It’s possible...and Ann might end up killing her self in the end as well. I can’t wait. Lol
Haha it is fun! I feel like the drama isn’t too heavy. I love the mother daughter duo, well the main leads of course haha. And I’m digging Jes and Plengkwan. They’re really compatible and I don’t mind seeing them in another lakorn.

Haha I only think she’ll die cause it’s an Exact lakorn but yet again, they didn’t drag out the memory thing and didn’t have like random nang rai’s killing everyone. So.. it could be a happy ending for Charabelle. I doubt she gets with Point. She definitely hates him and he is just using her as well. Lmao
 

Tresor_moi

sarNie Egg
Haha it is fun! I feel like the drama isn’t too heavy. I love the mother daughter duo, well the main leads of course haha. And I’m digging Jes and Plengkwan. They’re really compatible and I don’t mind seeing them in another lakorn.

Haha I only think she’ll die cause it’s an Exact lakorn but yet again, they didn’t drag out the memory thing and didn’t have like random nang rai’s killing everyone. So.. it could be a happy ending for Charabelle. I doubt she gets with Point. She definitely hates him and he is just using her as well. Lmao
Ann is always trying to kill the Dad! I can’t ever remember what they call him. LOL He keeps coming back to taunt her. I love it!!! He sure have 9 lives. Haha So, next week is ending right? Not too sure if I’m going to follow the next lakorn. It’s way too many characters, not sure about the plot.
 

Mannie

sarNie Juvenile
Ann is always trying to kill the Dad! I can’t ever remember what they call him. LOL He keeps coming back to taunt her. I love it!!! He sure have 9 lives. Haha So, next week is ending right? Not too sure if I’m going to follow the next lakorn. It’s way too many characters, not sure about the plot.
Oh yeah haha! And in the most recent episode she thinks she succeeds LOL. I guess they toned it down to only one person instead of multiple loool. Yeah i bet it’s ending next week which sucks cause idk what to watch. You’re right about the next lakorn. I suck at following murder mysteries too. That’s why I appreciate nam nao storyline sometimes cause it’s easier to follow hahahaha
 
THAT'S SO SHORT!! This is the only lakorn I'm watching right now. Darn it. Haha but I don't see where else they can go with the storyline. I bet it ends next week. Spoiler: the truth is out and Tang finally accepts Plengkwan. The other drama is Jes's dad not accepting Plengkwan cause she is causing their movie company to go downhill. I'm glad Charabelle's real dad told the reporters the truth... but he didn't get to say Ann was his wife and Ann hasn't admitted to the real father thing!!

Jes is in Maya Pisawart hahah I'ma give that lakorn a try even though it's kind of corny. Was it even that popular back then to remake it? I watched the old version though.. I liked it haha it was with Ann and Pepper but weird they were second leads to Oh and Pang lmao
Yeah Maya Pissaward is kinda corny and weird as well. The only thing I like about it is the song lol. Definitely agree that Pang makes a terrible snake haha. I was so hyped back then because I was hooked to 2 of their previous lakorns, Saeng Soon and Hua Jai Sila (what a coincidence that these 2 will also be remade this year lol) so I decided to give it a try and hell I was dissapointed. From what I remember the younger twin harmed everyone that is associated with her brother and sister because she wanted to be the only one to get attention from them. Which is kind of pathetic and sad as well. The final episode was so rushed, the final scene where they showed Medusa raging in the water I was thinking that there should be one more episode or something. But no they just ended the lakorn and didn't really explain anything!!
 

Mannie

sarNie Juvenile
Yeah Maya Pissaward is kinda corny and weird as well. The only thing I like about it is the song lol. Definitely agree that Pang makes a terrible snake haha. I was so hyped back then because I was hooked to 2 of their previous lakorns, Saeng Soon and Hua Jai Sila (what a coincidence that these 2 will also be remade this year lol) so I decided to give it a try and hell I was dissapointed. From what I remember the younger twin harmed everyone that is associated with her brother and sister because she wanted to be the only one to get attention from them. Which is kind of pathetic and sad as well. The final episode was so rushed, the final scene where they showed Medusa raging in the water I was thinking that there should be one more episode or something. But no they just ended the lakorn and didn't really explain anything!!
Haha yeah Exact had some good dramatic lakorns. I also enjoyed those as well. And a few others. But I didn't expect them to remake Maya Pisawart LOOL. That's like so random and uncalled for. I feel like if anything they shoulda remade Saeng Soon. It's a twinish lakorn.. I could see Susie exceling in it. Would create buzz for her. This is like a filler lakorn.. you can watch it or not and it's not really gonna go anywhere LOL. Yeah the last version was annoying, espeically the ending like you said. I'm going to give it a try cause I like the cast but ughhh.. just wish it wasn't that lakorn LMAO.
 

Mannie

sarNie Juvenile
Ann is always trying to kill the Dad! I can’t ever remember what they call him. LOL He keeps coming back to taunt her. I love it!!! He sure have 9 lives. Haha So, next week is ending right? Not too sure if I’m going to follow the next lakorn. It’s way too many characters, not sure about the plot.
IT IS REVEALED TODAY. I REPEAT, IT IS REVEALED!! Lol, finally!!
 
Top