Nang Sao Puck Kee Lew(Duang Malee)

vina_lek

Guest
Tye, got me cracking up on that part "I am nice people" :lol: :loool:
I loved that part, too! :loool: It's funny how he had to ride on the motorcycle behind Noon. I really love this lakorn. This is my first Tye lakorn, & I really don't like Noon with the short hair, but this lakorn is that good. :lol:
 

ohitsnoyyy

VIP ♥
LOL. OH YEAH.. i FORGOT HE SAiD THAT.. "i AM NiCE PEOPLE.." HAHAHA. :loool: :loool: TYE'S HiLARiOUS.

THiS MY FiRST LAKORN OF TYE'S & i'M LOViNG iT. HEHE. AS FOR NOON S, SHE'S A GOOD ACTRESS.
DOES ANYBODY KNOE WHAT OTHER LAKORN NOON S STARRED iN?
 

7270

7270
LOL. OH YEAH.. i FORGOT HE SAiD THAT.. "i AM NiCE PEOPLE.." HAHAHA. :loool: :loool: TYE'S HiLARiOUS.

THiS MY FiRST LAKORN OF TYE'S & i'M LOViNG iT. HEHE. AS FOR NOON S, SHE'S A GOOD ACTRESS.
DOES ANYBODY KNOE WHAT OTHER LAKORN NOON S STARRED iN?
I don't remember the name of the lakorns she has been in, but she has been in 2 lakorns w/ Mart I think. One she was paired up w/ mart & the other one w/ Tye. Then, there was also one w/ tah warit. She was also in movies like "puen sanit" & a ghost one. You'll probably be able to find them in buddie's media. Just search for Noon S. or Noon Siripun.

I finally got to watch ep. 6. It seems like the lakorn will get serious soon now that the singer dude seems to realize he likes Noon more than just a friend who he likes to be around & those 2 bonkers who want to take over the company. :lol: her yelling at the dude for the cell phone ringing, when it was actually her cell ringing was awesome! :loool:
 

ChenrukNote

Goddess
Noon has been in Muer Dok Ruk Ban, Sao Pern Jao Sanae, Yuthakarn Hak Karn Tong, and Pan Din Hua Jai and others that I can't think of right now.

Anyways, I need to start watching this lakorn.
 

ohitsnoyyy

VIP ♥
OHH THANKS FOR THE iNFO. i HAVEN'T WATCHED LAKORNS iN SUCH A LONG TiME! SO i'M LiKE CLUELESS AS TO WHO'S WHO. HEHE.

i JUST WiSH TYE WOULD PUT THE MOVES ON NOON ALREADY! HE GOTTA STEP HiS GAME UP OR ELSE EARTH'S GONNA BEAT HiM TO iT!
 

tastesweetlove

sarNie Granny
tye and noon are so funny together...really great acting and chemistry....the other guy (don't know his real name) is so nice and hot...really like watching this^^
 

NiTha

sarNie Adult
I think the other hot guy's name is John or Toom not sure. Anyways i love love todays episode!!! I don't want to ruin it for anyone else who hasn't seen it yet tho. K back to writing my paper. I need to be distracted lol, can't focus on one thing.
 

ohitsnoyyy

VIP ♥
I think the other hot guy's name is John or Toom not sure. Anyways i love love todays episode!!! I don't want to ruin it for anyone else who hasn't seen it yet tho. K back to writing my paper. I need to be distracted lol, can't focus on one thing.

AHHH i NEED TO WATCH TODAY'S EPiSODE! i'M THERE WiTH YOU! THiS LAKORN iS A DiSTRACTiON! HEHE. BUT i'M LOViNG iT! :D
 

ChenrukNote

Goddess
I just started watching this last night and so far I finished four episodes. Its hilarious!!!!! Gotta love Noon and her funny personality. Is the girl who plays Cara in here a real singer? Anyways, she's annoying!
 

NiTha

sarNie Adult
Again i'm distracted...Kara/Cara a real singer??? Don't know myself, sorry couldn't help you with that. I have to add that i can't wait til next weeks episodes...and i am glad because it's my spring break. Whoop whoop!
 

ohitsnoyyy

VIP ♥
OMG, EPiSODE 8 WAS A GOOD ONE! iT'S SO OBViOUS THAT POH LiKES NAMTHA! SO HARD-HEADED! i'M LOViNG THiS LAKORN! AHH CAN'T WAiT TiL THE NEXT EPiSODE!!! ^_^
 

Ana

sarNie Adult
I think she is a real singer, Cara that is. She sang for Aum P/Stefan lakorn and Cee/Bee lakorn soundtrack.
 

7270

7270
Now that Tye isn't into the cara girl anymore, I'm going to miss that dude saying "sailormoon kong pome." :lol: Anyway, she's kind of cute.

i haven't watched ep. 7 & 8. I probably will tonight & may ditch school/work tomorrow, b/c i'm sick. B) no really. I've been sick for 3 wks. now. :spin: i thought i was having a nightmare, when i was watching "tuer kuer cheewit" & i realized i was watching a lakorn, when my cell started vibrating. :huh:
 

ohitsnoyyy

VIP ♥
i haven't watched ep. 7 & 8. I probably will tonight & may ditch school/work tomorrow, b/c i'm sick. B) no really. I've been sick for 3 wks. now. :spin: i thought i was having a nightmare, when i was watching "tuer kuer cheewit" & i realized i was watching a lakorn, when my cell started vibrating. :huh:
AWE, i HOPE YOU GET BETTER HUNN! THiS iS ONE REASON WHY i LiKE BEiNG SiCK ON SCHOOL DAYS, i GET TO STAY HOME & WATCH LAKORNS. LOL.

EPiSODE 8 iS SWEET/SAD! YOU GOTTA WATCH iT. i WAS ALMOST iN TEARS...
 

mintwix

MMの弁護士。
episode 9 is so cute when Noon was waiting for Tye to call back. And then when she told him she'll come back to visit him in the evening he ended waiting for her too. :p It's cute b/c they're just finding out they feel something for each other. I love this drama. It's funny; not too dramatic but you can still relate to the feelings of both characters. It's annoying how the ex-girlfriend causes noon and tai tye to misunderstand each othertho. Tye plays the role of a spolied rich son so well but he's still hot and cute.
 

ohitsnoyyy

VIP ♥
episode 9 is so cute when Noon was waiting for Tye to call back. And then when she told him she'll come back to visit him in the evening he ended waiting for her too. :p It's cute b/c they're just finding out they feel something for each other. I love this drama. It's funny; not too dramatic but you can still relate to the feelings of both characters. It's annoying how the ex-girlfriend causes noon and tai tye to misunderstand each othertho. Tye plays the role of a spolied rich son so well but he's still hot and cute.
i TOTALLY AGRE WiTH YOU EPiSODE 9 WAS A CUTE ONE! POOH NEEDS TO HURRY UP & TELL NAMTHA THAT HE'S iN LOVE WiTH HER!!! i HATE ALL THiS MiSUNDERSTANDiNG... MAKES THiNGS SO COMPLiCATED! i FEEL SORRY FOR EARTH THOUGH... HE DERSERVE SOMEONE TOO... HE'S HOTT TOOO. HEHE. CANT WAiT TiL EPiSODE 10! :clap:
 

mintwix

MMの弁護士。
i TOTALLY AGRE WiTH YOU EPiSODE 9 WAS A CUTE ONE! POOH NEEDS TO HURRY UP & TELL NAMTHA THAT HE'S iN LOVE WiTH HER!!! i HATE ALL THiS MiSUNDERSTANDiNG... MAKES THiNGS SO COMPLiCATED! i FEEL SORRY FOR EARTH THOUGH... HE DERSERVE SOMEONE TOO... HE'S HOTT TOOO. HEHE. CANT WAiT TiL EPiSODE 10! :clap:


Oh yeah. I totally forgot about EARTH/URV. I felt so sorry for him when namtha rejected him. He really liked Namtha; he appreciated her and was sincere and gentleman-like with her, whereas poowanad always hurted her feelings. I was thinking that in reality, it wouldn't make sense for a girl to turn down a guy who was so sweet to her. But hey, love don't always have a reason. And good girls always love bad bois. :loool: Plus Tai is so hawt :drool:
 
Top