[CH7] Wihok Lhong Lom (Daravideo) : Sammy Punthita / Boom Kitkong / Kelly Thanapat

Discussion in '2018' started by krisayaporn, Nov 16, 2016.

  1. Koy123

    Koy123 sarNie Oldmaid

    Hmmm... but Sammie is still playing two characters.
     
  2. krisayaporn

    krisayaporn sarNie Adult

    Fitting Pics
    Cr. iammamp, noi_mini

    MR. Pukdeenoppadol

    [​IMG]

    Nuan, a poor woman

    [​IMG]

    Phumwari, daughter of millionaire

    [​IMG]
     
  3. xcinsationalx

    xcinsationalx sarNie Adult

    So which one of Sammie's characters ends up with Kelly? I am assuming the poor one. If so, I wonder if I can hope Boom redeems himself and ends up with the rich girl?

    Sidenote: Ugh Kelly does not look like a p'ek. He looks more like he could be Sammie's young father. Wait, omg I just checked, he's 21 years older!? Dang could totally be her dad. I wish producers/directors would stop pairing young actresses up with actors who could be their fathers.
     
  4. spanky

    spanky sarNie Oldmaid

    kelly does not look good here...i hope boom character redeem himself too -.-
     
  5. poobae91

    poobae91 sarNie Adult

    I wouldn't blame pumwari if she decided to run away from chaiyai haha. He old enough to be her uncle if not dad.
     
  6. preetam

    preetam sarNie Oldmaid

    Sammy is already slaying the acting in the pics plus she looks si great !! Why not Es as p'ek ? But Kelly ewww !! Plus it is not even like Kelly is a great actor ewww!! Man I hate when they pull strings like this to get them p'ek roles ewww !
     
  7. poobae91

    poobae91 sarNie Adult

    I'm not a fan of Es, but I would take anyone over Kelly.
     
  8. Koy123

    Koy123 sarNie Oldmaid

    Sammie needs younger pa'eks!!! Poor girl, she's stuck with not good looking leads. First New and now Kelly, twice!
     
  9. Maricon

    Maricon sarNie Oldmaid

    Opening ceremony
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  10. KhoOnxNouxWanxJai

    KhoOnxNouxWanxJai Staff Member

  11. xcinsationalx

    xcinsationalx sarNie Adult

    Sammy looks good in the trailer. Kelly looks...well like he's there....unfortunately
     
  12. preetam

    preetam sarNie Oldmaid

    I can't wait to watch. I miss Sammy a lot !
     
  13. Koy123

    Koy123 sarNie Oldmaid

    From the trailer, it look like Sammie will be so evil. She’s going all out with that character... should be good
     
  14. spanky

    spanky sarNie Oldmaid

    Her and boom are soo cute 2gether...sigh...too bad it's tragic... she'll kill both of the role though... wish it was a more appealing p'k
     
    preetam likes this.
  15. preetam

    preetam sarNie Oldmaid

    She is very very convincing as the prim poor and weak character as well
     
    Koy123 likes this.
  16. Koy123

    Koy123 sarNie Oldmaid

    Yeah, Sammie will nail both characters.
     
  17. Mannie

    Mannie sarNie Juvenile

    Damn this ones good lol. Sammy is doing a fantastic job and it’s not a surprise. I can’t stand Kelly haha he looks like Janie to me lmao but he’s kinda okay in here. Honestly Sammy is stealing the show and the screen time so it makes it really good! I feel bad for the poor one but I love the feisty one! I don’t really see her as that evil.. she just gets what she wants lol. She has slap fests with many of the other characters and it’s fun to watch. I’m going to feel sorry for Arnas’s character though. Since he loves the poor Sammy and they declared husband and wife label.. but poor Sammy only loves him like a brother. Boom is kind of stiff but I like him haha.
     
    spanky likes this.
  18. xodxo

    xodxo •Muey❤️Thian•

    Oh god, I had no idea kelly was still p’ek :pancarta:

    Now it makes wonder if kelly could be p’ek, does moving phet and Punjan to ch7 could guarantee them p’ek?! Lol :risas3: so unfair lol :drooling:
     
  19. spanky

    spanky sarNie Oldmaid

    Boom will cheat on her... and she done soo much 4 him and his family.

    Love sammy but kelly...urg
     
  20. Mannie

    Mannie sarNie Juvenile

    Gosh Booms character is a b*tch! Sammy did so much for him. She loves him so much. I have a feeling he’s gonna cheat with Namwaans character. She hasn’t shown up yet though
     
    preetam likes this.

Share This Page