[CH3] Prom Likit (Broadcast Thai) : Bpoop Phaeh Sanniwas Cast?

Discussion in 'Currently broadcasting & New Lakorn' started by KhoOnxNouxWanxJai, Mar 10, 2018.

  1. phatman

    phatman POPE's #1 MIA LUANG

    How about one of them goes to the future and the other goes to the past. HAHA.
     
    DaoRisa likes this.
  2. KitKat516

    KitKat516 sarNie OldFart

    Well if they want to stick to the roots and or traditions of Thai culture type of story then they have to travel to the past.
     
  3. phatman

    phatman POPE's #1 MIA LUANG

    How about both travel back haha.
     
    Last edited: Apr 24, 2018
    pangiaxiong likes this.
  4. MKfan132

    MKfan132 sarNie Granny

    I can't wait for updates on this one.
     
    DaoRisa likes this.
  5. pangiaxiong

    pangiaxiong sarNie Adult

    WHHHHAATTT! ok..I'm in lol
     
    milquety, DaoRisa and phatman like this.
  6. KitKat516

    KitKat516 sarNie OldFart

    hmm Pope said he hasn't heard of any movie version. At least no one contacted him yet but he said he would love for there to be a movie.
     
  7. phatman

    phatman POPE's #1 MIA LUANG

    Oh good. Whew Haha.
     
  8. Koy123

    Koy123 sarNie Oldmaid

    Maybe Pope lied again like he lied about the kisses. Hahaha
     
    milquety, varda and DaoRisa like this.
  9. xodxo

    xodxo •Muey❤️Thian•

    So have they started production on this yet? Or just still
    Talking??
     
  10. KitKat516

    KitKat516 sarNie OldFart

    Still havent even wrote the story yet but they said production will start this year.
     
    xodxo likes this.
  11. phatman

    phatman POPE's #1 MIA LUANG

    True!
     
    Koy123 likes this.
  12. MKfan132

    MKfan132 sarNie Granny

    That could be true.
     
  13. phatman

    phatman POPE's #1 MIA LUANG

    He sure did do it again because guess what K'Nong confirmed them two for WKK. Haha.
     
    pangiaxiong, KitKat516 and milquety like this.
  14. pangiaxiong

    pangiaxiong sarNie Adult

    I do not trust Pope anymore! sneaky cute bastard :p
     
    phatman and KitKat516 like this.
  15. KitKat516

    KitKat516 sarNie OldFart

    *sigh* Pope, the guy that consistently lied to us but we kept going back to him. :facepalm::p:icon12:
     
  16. phatman

    phatman POPE's #1 MIA LUANG

    @pangiaxiong @KitKat516 We're the kind of girl that will go back to our bf even if he lies continuously haha. POPE YOU JERK! Haha.
     
    DaoRisa, pangiaxiong and KitKat516 like this.
  17. pangiaxiong

    pangiaxiong sarNie Adult

    It's like being in a unhealthy relationship but you just can't leave the guy lol. We are dooom!
     
    KitKat516 and phatman like this.
  18. phatman

    phatman POPE's #1 MIA LUANG

    Right? We are unhealthy people. Haha.
     
    pangiaxiong likes this.
  19. pangiaxiong

    pangiaxiong sarNie Adult

    Right lol...like this relationship @KitKat516 and @phatman
    tumblr_lj9zo7ZpfX1qbdzeqo1_r1_500.gif
     
    phatman and KitKat516 like this.
  20. KitKat516

    KitKat516 sarNie OldFart

    Hahahahaha omg memories! When I was in middle school, I was in the B&B school play and I was one of the girls in love with Gaston!! Omg this is too funny :risas3::risas3::risas3:
     
    phatman and pangiaxiong like this.

Share This Page