[CH3] NuengDao Fah Diew (TV Scene) : James Jirayu / Taew Nataporn/Aum Atichart

Discussion in '2018' started by Sukialen, Nov 24, 2014.

  1. KitKat516

    KitKat516 sarNie OldFart

    It was the scene of PraJao Tak (Aum) uniting Thailand by first taking Chonburi. He rallied his army by having them pick up the empty rice pot and broke it. He told his army that they are going to have their next meal in Chonbori. So it was like saying if they don't win Chonburi, they would starve to death. Very brilliant.



    The part where the general of the Burmese poked holes into the Achilles heels of the captured Thais to be able to chain them all together to prevent escape during the voyage to Burma were so heartbreaking. It shook me to the core.
     
    Katelyn, jjinxx, Xiongurl26 and 4 others like this.
  2. Kay123

    Kay123 sarNie Oldmaid

    Was it this scene?? Because I was wondering what was going on, it was very uncomfortable to watch.:crybaby2:
    DB8118FB-41CB-4CEC-9941-4D16F8D43AAA.jpeg
     
  3. KitKat516

    KitKat516 sarNie OldFart

    Yeah that was the scene. There are pretty horrific slavery stories all over the world, not just America.
     
    MissPK, twister02 and Kay123 like this.
  4. chievi4tennis

    chievi4tennis pope and Bella are cool

    Thank you KitKat516. :)
     
  5. Xiongurl26

    Xiongurl26 sarNie Adult

    How intense. I haven’t seen the latest episode but all of this seems so empowering. To see a fall of a country & a revital all in one is so amazing. War is never fun & so much sacrifice is always made. I feel like crying knowing how these latest episodes are.

    On another note, how dare they cut out the kissing forehead scene! We waited all this time for their love and we still get cheated. Urghh. I feel restrained now too lol. Jk. It sucks that they did cut that out though.
     
    MissPK, 040156 and Katelyn like this.
  6. jjinxx

    jjinxx Is your "nom" Fai-approved?

    Kanthong's real reveal was that bomb haircut lol. Mangmao was silently fangirling.
     
    MissPK, Kay123, 040156 and 1 other person like this.
  7. 040156

    040156 sarNie Adult

    A nice cute hug from the Ch3 NDFD concert at Kanchanaburi tonight.

    cr: LittlePhu, Ch3Concert

    [​IMG]

    [​IMG]

    James sang Khanthong's song live.

    https://twitter.com/Bangvarakorn/status/1007636130294972417

    Meanwhile, another NDFD magazine is out! It seems to be an e-magazine. Dunno how to download it. Perhaps through the QR code?
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    It's ending next week.... I'm not yet ready. :crybaby2:I want more sweet scenes like this

    [​IMG]
     
    Last edited: Jun 15, 2018
    Katelyn, MKfan132, sampaguita and 3 others like this.
  8. twister02

    twister02 M♥K

    and why did CH3 just released this magazine now when NDFD has one ep left? :lol:

    Yes, I'll miss KT and MM too. It's a rare for me to actually enjoy the pranang's personality in a lakorn. Both KT and MM are intelligent characters that's why I really like them.
     
    Katelyn, MissPK and Kay123 like this.
  9. jjinxx

    jjinxx Is your "nom" Fai-approved?

    Greeeet. Por Kanthong will go all out in Game Sanaeha! :p
     
    Katelyn, Xiongurl26 and Kay123 like this.
  10. Kay123

    Kay123 sarNie Oldmaid

    @040156 thanks for sharing! This one is my fav :icon12: Taew is so tiny that she is sitting so comfortably on JJ’s lap, which makes it so sweet :love: I am so going to Miss KT and MM’s relationship. But I am ready for Nai and Nok :aaaaa:slapandkissbabysw
    4434F19A-4D14-404A-9C2F-27046227DA80.jpeg

    Haha . No more restraining from KT..he is going to be all man :coleman:stealing kisses slapandkiss and making babysw:risas3: in GS.
     
    Katelyn, MKfan132, twister02 and 2 others like this.
  11. Kay123

    Kay123 sarNie Oldmaid

    Taew singing the female OST to NDFD. I love her voice!
    But I am not going to lie I was slightly distracted with her outfit :facepalm: her body looked amazing in that lace jumpsuit :thumbup:


    JJ singing the male Ost to NDFD. My baby :naughty2: look so handsome :love:
     
    Katelyn, wuzhangs, MKfan132 and 4 others like this.
  12. MissPK

    MissPK Got Phet?! ❤

    I feel like I'm the only one who doesn't like the haircut or maybe just didn't like it on JJ. I think he looks more manly with the long hair lol but yeah MM was looking at him like "whoa, hello there P'Kanthong!" Haha
     
    Katelyn, Kay123 and 040156 like this.
  13. MissPK

    MissPK Got Phet?! ❤

    When Praya Tak was talking about how he met Suer Kunthong, I was wondering if they were in the same scenes or did they use like a body double because I was like oooh Nat's ex and hubby face to face lol
     
    KS_ss86, Kay123 and twister02 like this.
  14. MKfan132

    MKfan132 sarNie Granny

    Why did they cut this :(.
     
    Katelyn and Kay123 like this.
  15. 040156

    040156 sarNie Adult

    More BTS pics have been uploaded by Khun Pin

    [​IMG]
    James should totally get a toothpaste endorsement after this.

    [​IMG]

    We have a sweet scene from........ Aokya Wang and Khantong?!?!

    [​IMG]

    I guess JamesJi just couldn't handle Suriyon's manly charms hahahaha

    [​IMG]
     
    MKfan132, Katelyn, MissPK and 2 others like this.
  16. Kay123

    Kay123 sarNie Oldmaid

    That is some very white smooth milky looking skin JJ has :facepalm:

    Haha no idea I would like to know why too? :p
     
    Katelyn likes this.
  17. twister02

    twister02 M♥K

    So we will be getting KT-MM and Aokyawang-KT moments all on the same day? :lol:
    I'm not complaining at all.
     
    Katelyn and Kay123 like this.
  18. 040156

    040156 sarNie Adult

    MKfan132, Julia Yu, jjinxx and 2 others like this.
  19. phatman

    phatman POPE's #1 MIA LUANG

    Omg I still need to watch 14!! Hah. I'm so behind!!
     
    040156 likes this.
  20. phatman

    phatman POPE's #1 MIA LUANG

    Watching EP14!!

    Omg James looks very cute when he's sad. Hehe. I'm talking about the part he tells Maengmao he has only seen her twice in that one month.

    I cried when Pranai wai'd to his sis for the last time and left. . . .
     
    MissPK and Katelyn like this.

Share This Page