[CH3] My Love From the Stars (Broadcast Thai Television) : Nadech Kugimiya / Matt Peranee

Discussion in 'Currently broadcasting & New Lakorn' started by dancy, Mar 29, 2017.

  1. Koy123

    Koy123 sarNie Oldmaid

    True, but it would be a surprise if that happens. All eyes will be on them. Haha. Whatever it is, I won’t expect much from this lakorn.
     
    phatman likes this.
  2. byebye

    byebye sarNie Oldmaid

    I don't know how that producer going around saying Matt is the culprit. I mean, did he even watch his lakorn to know how boring it was. Anything blame Rome's nose j/k. Between his lakorn and watching dry paint I rather sit through dry paint. To think his lakorn was going to boost up the rating is a bit egotistic on his part. Anyway, it suck majorly.

    I knew Matt was not smart enough to play the game. She was never put in a position to do such. Girl is too ready to snap back and it doesn't help she's the cause of it. My goodness, she's a great actress can't she act to save herself lol.
     
    orchidtea, Koy123 and phatman like this.
  3. phatman

    phatman POPE's #1 MIA LUANG

    No wonder it flopped, he jinxed it. Haha.
     
    Koy123 likes this.
  4. preetam

    preetam sarNie Oldmaid

    For real they do that !!??? OH EM GEE:fighting3::facepalm: yikes
     
  5. preetam

    preetam sarNie Oldmaid

    Japanese dramas industry has pleasurably surprised me for a long time cause I most of time felt they were casting people according to how well they were making things work. Reason why I think no other version of Hana Yori dango can touch the Japanese especially not the Korean one that was a big messed up sh.t imo.
     
    x0unerthanlater likes this.
  6. preetam

    preetam sarNie Oldmaid

    Matt karma for ditching Donut's project before #notsmartass
     
    phatman and KitKat516 like this.
  7. preetam

    preetam sarNie Oldmaid

    Matt is thinking of her marriage project with the creep now. Last time I went back and checked Aff & SK videos of their meeting and wedding. Hahaha it looked so grand I wonder if his second one with Matt will be even more lavish. Aff's parents were so smiley ! The whole industry was there !
     
  8. KitKat516

    KitKat516 sarNie OldFart

    IF they even make it to that stage I'm going to say heck no. It wont even be a quarter of his with Aff.
     
    phatman and SuzieJ like this.
  9. byebye

    byebye sarNie Oldmaid

    I don't think any of us was betting they would make it to the alter. And how long are they planning to date to consider it. She spend almost half her life with her ex is she going spend another half with SK only to break up. Didn't she says she's not looking for marriage with SK in one of her interview...how is she dating one guy wanting marriage then the other not wanting it lol. She is off the rock with this one. I still questioned is there not another if not a celebrity that she can date. And if she wants a hi-so there's plenty of fugly ones out there that's comparable to SK that would like to date an actress hahhaha
     
    SuzieJ likes this.
  10. SuzieJ

    SuzieJ sarNie Oldmaid

    She’s drunk in love I guess. She forgot what logic is. I’d rather have someone like Mew’s BF. He might not be the best looking but he seems like a nice guy and Mew looks happy with him.
     
    phatman likes this.
  11. Brownie93

    Brownie93 sarNie Egg

    OMG, I join in this thread for updating of the filming MLFTS. But everyone here probably keep talking about private life of Matt and the others. Why dont you move the topic to another place such as thread about M & SK had been created in category of Thai stars? I don't think that many viewers of the lakorn need get every news updated about Matt's situation and her new hair or new steps in her relationship day by day..
     
    Last edited: Feb 14, 2019
  12. KitKat516

    KitKat516 sarNie OldFart

    Updates: lakorn finished filming and no airing date.. thats all the updates.
     
    SuzieJ and phatman like this.
  13. phatman

    phatman POPE's #1 MIA LUANG

    It was a beautiful wedding. What a waste.

    I wonder what went wrong. . .

    Mew has a bf?! My PopeMew ship just sunk. . .haha.

    Update: Still waiting on an update.
     
    Last edited: Feb 14, 2019
    orchidtea, x0unerthanlater and SuzieJ like this.
  14. phatman

    phatman POPE's #1 MIA LUANG

    Honestly though. SK isn't that bad looking. He looked great with Aff. Haha. I'm sad that she's throwing her career out the door for a guy, but . . . why is she getting backlash again? For being the third hand? For not meeting standards? For lying?
     
  15. byebye

    byebye sarNie Oldmaid

    Lol...I feel bad for people that think going to a lakorn thread will be based only on the lakorn. I am thinking some never ventured out to the lakorn threads where the koojins are in it together. How do people think a lakorn thread can have 5k+ replies based on the lakorn itself lol.

    We are actually pretty good cause we did not load a bunch of magazine covers or pictures of them that has nothing to do with the lakorn. Anyhow, good luck to those that does want a lakorn thread to be strictly sticking to the topic. They really need lots of luck.
     
    Koy123 and phatman like this.
  16. SuzieJ

    SuzieJ sarNie Oldmaid

    Yeah. Check her recent ig update. He’s cris horwangs ex
     
    phatman likes this.
  17. byebye

    byebye sarNie Oldmaid

    Because Aff is 3rd most loved in Thailand and Matt is not lol. Nah, Matt went about it the wrong way. If she's really straight forward she could just simply said, my prior relationship didn't work out and I am talking to SK and see where things are going.

    But Pinky kind of did it with SK only for him to deny her lol. So that's that.
     
    phatman likes this.
  18. SuzieJ

    SuzieJ sarNie Oldmaid

    There’s literally nothing to update. But don’t worry when there is something to update, we’ll switch the subject to your liking :risas3:
     
    x0unerthanlater and phatman like this.
  19. phatman

    phatman POPE's #1 MIA LUANG

    Awe . . . sad. Haha. My PopeMew. I actually had hope.
     
    SuzieJ likes this.
  20. phatman

    phatman POPE's #1 MIA LUANG

    Ah. So basically she denied it and then got caught. Haha.
    Pinky? Pinky was involved with SK too? Oh gawd.

    Anti-Spam: Matt. . . .Nadech. . . .My Love From the Stars.
     
    x0unerthanlater and Koy123 like this.

Share This Page