Ch3 2019 Calendar

SuzieJ

sarNie OldFart
I love my JiTaew, but when I saw Great and Taew together at the signing I was screaming inside :aaaaa:and it looked like we aren’t the only want he think they look good together :love: Great does too :risas3: he liked the clip of him and Taew made by a fan :icon12:
View attachment 30174
I hope that some producers take notice of them together! Hopefully after Greats 2 lakorns finish filming they can get paired up. It was so funny that the MC’s were teasing Great more about Taew then they were teasing James. James is the one they should be teasing cause that’s his kind of sort of new koojin haha But I’m happy they teased Great cause we got some cute GreatTaew moments!
 

SuzieJ

sarNie OldFart
not quite..I've radomly watched a few like those of yaya's,kim's, apart from taew's,I've not attempted watching bella's- not my cup of tea.Even when I've watched Kunchai Rachanon I've skipped all the rest of the pairing except that one with james and mint.
What sort of storylines do you like? So I can recommend you some?
 

shiela marie

sarNie Egg
I love my JiTaew, but when I saw Great and Taew together at the signing I was screaming inside :aaaaa:and it looked like we weren’t the only one who think they look good together :love: Great does too :risas3: he liked the clip of him and Taew made by a fan :icon12:
View attachment 30174

I think Taew is everyone's dream leading lady. They all want to be paired with her. I kind of like imagine them queuing :pancarta::risas3:.
 

shiela marie

sarNie Egg
I hope that some producers take notice of them together! Hopefully after Greats 2 lakorns finish filming they can get paired up. It was so funny that the MC’s were teasing Great more about Taew then they were teasing James. James is the one they should be teasing cause that’s his kind of sort of new koojin haha But I’m happy they teased Great cause we got some cute GreatTaew moments!
Really ? I actually watched it but sadly I don't understand thai so I didn't know what they were talking about.
 

SuzieJ

sarNie OldFart
Really ? I actually watched it but sadly I don't understand thai so I didn't know what they were talking about.
Yes they were teasing him about Taew a lot. About how they have been working in the industry for 13 years together and how they still have never worked together as a couple before. And also how his heart is beating fast because he is sitting close to Taew haha Great said he wants to work in a romcom with her.
 

shiela marie

sarNie Egg
Yes they were teasing him about Taew a lot. About how they have been working in the industry for 13 years together and how they still have never worked together as a couple before. And also how his heart is beating fast because he is sitting close to Taew haha Great said he wants to work in a romcom with her.
hhaha! told you! Taew is a commodity, even to these leading men.:naughty2: I remember James saying " shes evry man's dream girl " correct me if I'm wrong.
 

Xiongurl26

sarNie Adult
Haha I'm so behind everywhere. JT signing was definitely a treat including that Great and Alek were there lmao. They were such a good group. Poor Great getting teased so much. My favorite convo is when the MC's asked all the guys "If you were a N'ek who would you want as your P'ek."
JJ said Great LOL. They do have chemistry
Denkhun said Alek T. lol
Great said Boy Pakorn HAHA! poor James.
Alek T. I forget what he said but it was all just too funny.
Another mention is on the calendar Alek T.'s group pic is next to Ken T. so when he signs the calendar it goes over on Ken T.'s pic and he said "P'Ken wouldn't mind. I'm signing for both of us because we both are Theeradeth." LMFAO.
I laughed way too much at this signing. Seeing James/Taew/Great/Alek for the first time all together was definitely not an easy task haha.
 

KitKat516

sarNie OldFart
Any as long as its a good story and not dragging.
Lol sadly the lakorns this year sucks but thankfully they dont drag as much as lakorns 10 years ago.

Haha I'm so behind everywhere. JT signing was definitely a treat including that Great and Alek were there lmao. They were such a good group. Poor Great getting teased so much. My favorite convo is when the MC's asked all the guys "If you were a N'ek who would you want as your P'ek."
JJ said Great LOL. They do have chemistry
Denkhun said Alek T. lol
Great said Boy Pakorn HAHA! poor James.
Alek T. I forget what he said but it was all just too funny.
Another mention is on the calendar Alek T.'s group pic is next to Ken T. so when he signs the calendar it goes over on Ken T.'s pic and he said "P'Ken wouldn't mind. I'm signing for both of us because we both are Theeradeth." LMFAO.
I laughed way too much at this signing. Seeing James/Taew/Great/Alek for the first time all together was definitely not an easy task haha.
Hahahaha Ji-Great-Boy can do a rak 3 sao (love triangle)
 

xodxo

•Muey❤️Thian•
Haha I'm so behind everywhere. JT signing was definitely a treat including that Great and Alek were there lmao. They were such a good group. Poor Great getting teased so much. My favorite convo is when the MC's asked all the guys "If you were a N'ek who would you want as your P'ek."
JJ said Great LOL. They do have chemistry
Denkhun said Alek T. lol
Great said Boy Pakorn HAHA! poor James.
Alek T. I forget what he said but it was all just too funny.
Another mention is on the calendar Alek T.'s group pic is next to Ken T. so when he signs the calendar it goes over on Ken T.'s pic and he said "P'Ken wouldn't mind. I'm signing for both of us because we both are Theeradeth." LMFAO.
I laughed way too much at this signing. Seeing James/Taew/Great/Alek for the first time all together was definitely not an easy task haha.
LOL at JJ picking Great as his p’ek hahaha actually out of the bunches there I would pick Great too lol
 

xodxo

•Muey❤️Thian•
Alek picked your baby Mark Prin first lol and then he had to change it to one of the people there I think haha
Omg No way! Did he?! Lol! You’ve just made me want to watch his exact words now lol link me!!!!!!! Hehe :) I’ve always knew Alek and Mark were cool lol, but to hear that even for a sec makes me so happy of Alek and even liking him more than usual!!!!! Lol. After all, he left a really bad taste in my mouth to his character in SSP. But now I shall forgive him! Lol. Hahahahahah ;):D
 
Top