❤[CH3] MEO Me & You (?) : Ken Phupoom/ Esther Supreeleela

Discussion in '2018' started by dancy, Apr 9, 2018.

  1. dancy

    dancy sarNie Oldmaid

    I don't know if there is a thread for this lakorn yet. If there is a thread already please let me know so I can merge.

    This will be Esther first lakorn coming back to play for CH3 since 2014. This might air on CH3 app "Mello App".

    Photos from the opening: Cr to: mgronline

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    xdanavelvetx likes this.
  2. HNA0

    HNA0 ☀️

    What’s the storyline?
     
  3. KitKat516

    KitKat516 sarNie Oldmaid

    Oh god he looks horrible. Look at those sagging eyes. My poor Ken.
     
    SuzieJ likes this.
  4. byebye

    byebye sarNie Oldmaid

    I was gonna say, Ken look old in here almost like a different person. Didn't they opened a business together? And now in a lakorn together. Seemed like they are together a lot. Sometimes it is good for a couple sometimes it is unhealthy.
     
    milquety, SuzieJ and WeirFany like this.
  5. KitKat516

    KitKat516 sarNie Oldmaid

    He opened that cafe for her, she wanted a business of her own. There's also rumors that they are living together now which I kind of believe. There were also rumors that his mom didnt like her and moved back to the country. The reporters went to ask them, she denied it, he on the other hand didn't say anything cus she spoke for him. I love love Ken, like he was my number 1 but he changed since he got with Esther. Made me sad, I still want to support him but he's not the same anymore. Well whatever makes him happy.

    Anyways back to this lakorn, yeah I wished the nangek was someone else.
     
    tinglypanda, Koy123, geestory and 2 others like this.
  6. x.ATKD.x

    x.ATKD.x sarNie Adult

    Even Esther doesn't look at her best here either.
     
  7. preetam

    preetam sarNie Oldmaid

    Lol ch3 giving lead roles to Esther now. Good girl !
     
  8. WeirFany

    WeirFany sarNie Adult

    I remember you saying that once before too in the BPS thread. How did he change? I'm just curious lol
    I liked some of Esther's work since she left CH 3...but I don't follow Ken or their relationship much. I just think he's a handsome guy. He opened it for her though? That's amazing...I thought since working almost nonstop as leading actress, she would've been making more than him at this point.

    I could see that as well. But hey, it could work. Mint C and Pupaa (her boyfriend), has that gelato business together and they also seem to be together 24/7. Only difference is that I don't think they live together, as she's her parent's only daughter. Her family seems to all adore him and get along with him.
     
  9. alissaax

    alissaax Just staring into those eyes, warms my heart. ♡

    Whatttttt they're pairing uppp
     
  10. KitKat516

    KitKat516 sarNie Oldmaid

    Lol that boy is sooo sprung on his gf that it went from aww to smh. Even some of his fc in Thailand stop following him to events now cus 1. He doesn't really have one solo anymore and 2. Even if he does have it, she or her mom tags along. (That's what I got from some of those fc, just some). I didn't believe it at first cus you know how crazy fcs are but then I started to hear friends (the thug life group) teasing that they don't see him anymore cus he's not allowed out to play lol.
     
  11. xcinsationalx

    xcinsationalx sarNie Adult

    Wow that is a terrible picture of Ken. He looks so aged and saggy.
     
    SuzieJ likes this.
  12. WeirFany

    WeirFany sarNie Adult

    Lol thug life group hahaha
    Ohhh well hopefully their offscreen relationship translate onscreen. Some couples I've seen just does not have amazing chemistry onscreen like I'd expect since they're dating irl. Maybe it's his first serious relationship in a while hence he's being like that....but be careful or else they'd be like Golf+Kwan 2.0 with the breakup drama lol
     
    SuzieJ and KitKat516 like this.
  13. HNA0

    HNA0 ☀️

    Relationship sometime work and sometime doesn’t, but Golf and Kwan’s relationship is tragedy. Both probably will never look at each other in the same light again.
     
    WeirFany likes this.
  14. phatman

    phatman POPE's #1 MIA LUANG

    Wow. Rome #2. Haha.
     
  15. Oh my goodness! Esther aged so fast! She doesn’t look too good. But Ken aged quicker! Man look at his big bags under his eyes! Poor Ken. He’ll never age gracefully at this rate! :sad6::(
     
  16. Cupid Candy

    Cupid Candy sarNie Coma

    Ken has got those bags for a while but yeah its worse now. He has always looked older than his age though.
     
    PrincessKarina likes this.
  17. He has! And I would hate to see him at Ken T or Tik’s current age! Going the pace he is right now he’ll look much older at 40 years old! Look at Ken T and Tik! ;) I think these two veterans are aging gracefully! These young stars whao can they compare?! :rolleyes:
     
  18. makeuptemple

    makeuptemple sarNie Hatchling

    not lakorn related though but now Ester & Ken joined the club for apologizing for product reviews. One of the other actor's also apologized about this

    [​IMG] https://www.facebook.com/daokrajaitv/posts/2007333252689326:0
    sorry the rest is google translation
    Ester & Ken apologize for product reviews. Have a chance to try it. Dreaded impact on the body After this, the work will be checked as much as possible. I did not consult other actors who met the staff. Both are welcome to clarify.
     
  19. thunder143

    thunder143 sarNie Hatchling

    wait wait... this golf & kwan... is this golf & mike duo?? and kwan usamanee??? what happened to them??? please enlighten me!!!
     
  20. makeuptemple

    makeuptemple sarNie Hatchling

    thunder143 likes this.

Share This Page