❤[CH3] Kaew Kumpun (D One TV) Phet Thakrit/Pat Napapa

Discussion in '2018' started by Ntsuab-Ci, Feb 7, 2016.

  1. Ntsuab-Ci

    Ntsuab-Ci Extremely in love with Phet Thakrit <3

    The OST definitely makes me feel something, i love it!
     
  2. arayaa

    arayaa sarNie Hatchling

    In love with the OST! It'll be on repeat for awhile now lol

    I was kind of going back and forth about whether to watch this or not but based off the scenes I've seen from the OST I might just end up checking it out.
     
  3. Ntsuab-Ci

    Ntsuab-Ci Extremely in love with Phet Thakrit <3

    Yeah, it's been on repeat for me today, haha. Yeah, today's episode is okay! But I'm really liking a lot of the scenes in the ost and end credits. A caring Phet is what I need after a while of not seeing him. <3
     
    arayaa likes this.
  4. Koy123

    Koy123 sarNie Oldmaid

    I find that evening lakorns ost sounds better than prim time. It’s more catchy.
     
    Tresor_moi likes this.
  5. SuzieJ

    SuzieJ sarNie Oldmaid

    Screenshot_20181002-231412.jpg
    Cr. as tagged
    ratings for 1st episode! lets hope it gets higher :)
     
  6. Tresor_moi

    Tresor_moi sarNie Egg

    Is anyone watching this? I like episode 1 so far.
     
    xdanavelvetx, orchidtea and S.J.M like this.
  7. S.J.M

    S.J.M Warrior

    I’m still waiting for more episodes & reviews then i will start.
     
    xdanavelvetx and HNA0 like this.
  8. Ntsuab-Ci

    Ntsuab-Ci Extremely in love with Phet Thakrit <3

    I'm liking ep2 a little more, gosh, so short.
     
    xdanavelvetx and Tresor_moi like this.
  9. Tresor_moi

    Tresor_moi sarNie Egg

    I agree...It is super short! Phet is super hot. Pat is hilarious in this lakorn. Lol
     
    xdanavelvetx, Ntsuab-Ci and SuzieJ like this.
  10. Ntsuab-Ci

    Ntsuab-Ci Extremely in love with Phet Thakrit <3

    Definitely, I catch myself laughing at odd scenes lmao.

    That scene where Phet was sniffing the pillows, I saw that in the teaser and thought it was gonna happen after a willing or something but nooooo. It's just Phet being weird asf, haha
     
  11. CPY

    CPY GotomySin

    Phet is a hilarious yak!
     
  12. Ntsuab-Ci

    Ntsuab-Ci Extremely in love with Phet Thakrit <3


    c as tagged
     
    CPY, xdanavelvetx, Xiongurl26 and 2 others like this.
  13. Xiongurl26

    Xiongurl26 sarNie Adult

    I like the OST's for this one! I haven't started yet but it seems to be going well. I find it so funny when Pat started to nose bleed when Phet's body was changing? Girl, I think I would too. Haha
     
  14. Ntsuab-Ci

    Ntsuab-Ci Extremely in love with Phet Thakrit <3

    Uggggh, Clueless Phet is so cute and funny, it's so frustrating, lolol. I'm really enjoying this so far. I love the expressions Sura Mara make when that girl flirts with him, hahaha.

    This lakorn is pretty funny. I love it. Can't wait for more Phet and Pat. xD
     
    SuzieJ, CPY, Tresor_moi and 1 other person like this.
  15. CPY

    CPY GotomySin

    If the rival television do not air a musical, I think the rating can go higher.
     
  16. mahnkey

    mahnkey sarNie Egg

    Phet and Pat are so cute.:icon12::icon12::icon12::icon12::icon12::icon12::icon12:
     
  17. ceda_lee

    ceda_lee sarNie OldFart

    Dang...I wanted to watch for Phet, but what happened to Pat. She looks so off now. She used to be so cute with Por.
     
    thunder143 likes this.
  18. mahnkey

    mahnkey sarNie Egg

    wait wait to watch more of khun yak and mae yam :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
     
  19. Tresor_moi

    Tresor_moi sarNie Egg

    Yea...I like her when she was tanned skin. She whiten her skin, so it makes her look washed out. And the color contacts is not helping either!
     
  20. Koy123

    Koy123 sarNie Oldmaid

    She really did whiten her skin? She’s not that old, maybe in the early 30s, but she’s getting so much wrinkles around her eyes area. This what PS do to you, it ages you more. She used to be so pretty.
     
    Tresor_moi likes this.

Share This Page