Search results

  1. sarahvang

    Vicki Sunisa tells off a hater

    Ditto yals! I don't think vickys defense was worthy of ppraise! Yes that random girls should of never say that but damn Vicky! That grl put her self at alower level and she just stooped lower! I would have just said "come again hahaa ur funny....waste of my time" but calling some a a low-life...
  2. sarahvang

    [Ch3] 3 Musketeers Series 1: Maya Tawan (Tv Scene)

    Wow I'm loving th e cast!! P'noom as the p'rai! Interesting! My 2 fav. Pek of all time! Yaya is a lucky grl! Miss sornram so much"! Love the guy!
  3. sarahvang

    Celebrities that don't get along?

    Didn't kob & poh used to have problems too? When they filmed DUNG DAWAN SARB?? But after wards they're on good terms. I also heard kob had problems with Mos? Hehe... Used to be a fan of Mos but I can see why. Haha fan of his music backthen not of him anymore...as for LOUIS AND SUzie I wonder why...
  4. sarahvang

    Most underrated P'ek/N'ek?

    TOTALLY AGREEE ON DONUT, ALWAYS THOUGHT SHE WAS A GREAT ACTRESS YET SHES SO UNDERATED! now dyas it doesntt matter what channel alot of the good actors r not creditied for there talent anymore. Thats why the new generations seems a flop, for sure there r some great new comers & yet half oft the...
  5. sarahvang

    Has anyone here met their favorite thai celeb?

    Yes please check our website out! Theres exclusive pics of the celebs and our experence!!!
  6. sarahvang

    [Ch7] Saeb Salup Kua (Dida)

    Yah, just glad we can see cheer in a lakorn! I'm not that fond of stephen lol! But I guess... I uses to like the guy but. After yes or acting this boys acting is still stiff as ever lol. Hope cheers next lakorn will be a drama lakorn & her pek will be KAN!!! I WAS A DEAKA LAKORN OUTTA CHEER! NO...
  7. sarahvang

    Kan Kantathavorn English Forum

    A couple of girls and us has made an official forum for KAN! so please join! it's still under -constructions but please KAN FANS join! hopefully soon we'd be able to share it with kan ahaha... link here http://z13.invisionfree.com/KANAHOLICS/index.php?
  8. sarahvang

    [Ch7] Roy Lae Sanae Luang (DaraVdo)

    You know i really wanted cheer & kan to be in this lakorn! Pancake & pong obviously have lakorns lined up for them already but yet they get numerous lakorns thrown @ them. Its not that i dont like pancake or pong, i do but ch7 needs to give there stars some diff roles lol! Luv pong but he's had...
  9. sarahvang

    [Ch7] Pang Sanaeha (Dida)

    You guyS R CAN WE POSSIBLY REQUEST SOME HOW OR SOMEWAY FOR KAN & cheer to have a photo shoot? Would love to see em together in a sultry shoot!
  10. sarahvang

    [Ch7] Pang Sanaeha (Dida)

    Thx kuda! Ehh ep 15 was ........ As expected! *disapointed! Next week is so gonna be rushed! the lakorn lost its story, its so choppy & everywhere. Theres no flow to the scens... *mad. I GUESS CHEER IS RENEWING HER CONTRACT WITH CH7 HEARD FROM SUNYAH @ SPICYFORUM. SHEE WILL RENEW & STUDY...
  11. sarahvang

    [Ch7] Pang Sanaeha (Dida)

    Cheer should put off her studies & do a lakorn with kan lol! As long as we see them together with uber cut scenes it'll be a hit for sure hahaa! I kinda want a drama lakorn! Cheer does too many comedy! All though shes great at it, i think its time she changed up her roles & lakorn genres...
  12. sarahvang

    [Ch7] Pang Sanaeha (Dida)

    ditto!!!its choppy & they show bs scenes that have no particular importance to the storyline! I mean if ur gonna film it make it worth while, the editing is also horrible. I pay yoo much attention to details but i cant help it! Seems like dida is cutting alot of the scenes out from the...
  13. sarahvang

    [Ch7] Pang Sanaeha (Dida)

    Kuda r u going to watcg ep 14 live? Keep us updated ok! im gonna be stuck at work haha.....
  14. sarahvang

    [Ch7] Pang Sanaeha (Dida)

    Just watched ep 13 it was ok... Still lil slow but min woke up!!! Bout time, this should of happened like 3 epi before already lol! but i felt so bad for techit!! When siengwan or dao called out for paul & hugged him!!! Abyhow!! Wtf!!! Orn couple had like two short scenes!!! wtf! They're wnd...
  15. sarahvang

    [Ch7] Pang Sanaeha (Dida)

    Cheer just tweeted this about Kan on her twiiter Thx my partner kankantathavorn for Supporting that scene. Though i did not good , i'm so sorry naka MAYBE SHE'S REFERRING TO THE RAPE SCENE? KISS SCENE??? EKKK SU-SU!! LOL IM CURIOUS MAYBE IT IS THE RSCENE/KISS!! IM EXCITED FOR TOMORROWS ORN...
  16. sarahvang

    [Ch7] Pang Sanaeha (Dida)

    haha omg they love pulling pranks on eachother! Cheers pic wasnt that bad lol!!! Kans mouth is open bahaha!! love how they tease eachother!!!!
  17. sarahvang

    [Ch7] Pang Sanaeha (Dida)

    Fun4fun omg ditto everything u said!!! I fee like dida is jsutt bullshitting PS now! Doesnt even seem like they are really trying to do do the lakorn anymore! Its like pulling shit outta there ass just o finish the lakorn! Pisses me off! i mean hell i aint no prfessional production person but i...
  18. sarahvang

    [Ch7] Pang Sanaeha (Dida)

    Mee too!!! How long is she gonna be gone?? U.K? Aww why not U.S lol Maybe for her comeback everyone can request that Cheer & Kan pair up in a lakonr! I almost done want her to renew her con. With ch7 they treat her like Sh*t! I mean she was doing really good but its chu fault for not pairing...
  19. sarahvang

    [Ch7] Pang Sanaeha (Dida)

    I agree can we do that? And ask for a kiss cene & include all the RARW SCENES? HAHAH!
  20. sarahvang

    [Ch7] Pang Sanaeha (Dida)

    please tell me the ending!!
Top