Search results

  1. sphek

    shit! I forgot to order cap & gown for my little brother.

    shit! I forgot to order cap & gown for my little brother.
  2. sphek

    staying up late to watch the royal wedding.

    staying up late to watch the royal wedding.
  3. sphek

    [Ch3] Bupae Sanaeha (Lakorn Thai)

    I can't wait to see Andrew & Anne onscreen...finally!
  4. sphek

    [Ch5] Kohn Teun (Exact - Scenario)

    Anybody know what this lakorn about?
  5. sphek

    [Ch7] Bundai Dok Ruk (Dida)

    ^^ same here. I want to see more on-screen of tien and mee. I really like them two and it suck to see a them only has a little scene together
  6. sphek

    gettin ready to watch the office with my nephew

    gettin ready to watch the office with my nephew
  7. sphek

    [Ch3] Phu Pha Prai Mai Dued (Who & Who)

    I want newbie n'ek Kimberly. I think she goes with him. I could see them as a pair. :thumbsup:
  8. sphek

    [Ch5] Talad Arom (Xact)

    Ain't Pok and Joy from Ch. 7 :scratchchin:
  9. sphek

    Which actress can be pretty good at acting as a nang'ek and nang'rai?

    Ploy, Benz, Aum, Bee, Tanya, Yui r good playin evil role and a good girl role.
  10. sphek

    yeah! new family guy is on. :P

    yeah! new family guy is on. :P
  11. sphek

    damn! today is 10-10-10 huh! i didnt knw ...

    damn! today is 10-10-10 huh! i didnt knw ...
  12. sphek

    I NEED a gift for my mom...it goin to b her bday and I don't knw what get for her

    I NEED a gift for my mom...it goin to b her bday and I don't knw what get for her
  13. sphek

    Thai Stars with perfect english

    Pancake, she speak english too.
  14. sphek

    Your First Manga

    Me too!!! Ranma 1/2 was my first manga and my first animation..my friends made me to reading it and watch the series. Good animation!!! :D
  15. sphek

    eating cold ice cream to cool me down...effing HOT over here!!!

    eating cold ice cream to cool me down...effing HOT over here!!!
  16. sphek

    eating cold ice cream to cool me down...effing HOT over here!!!

    eating cold ice cream to cool me down...effing HOT over here!!!
  17. sphek

    Pom Mai Yark Pen Sai Lub (Master One)

    This suck!! I have been waiting for Vicky to be n'ek again but damn, why they choose Ae to be p'ek.. of all of the guys in ch.3 why him?? I can't believe that I will not watch this lakorn because Ae doesn't goes with Vicky.. She tall, and pretty.. He short and I'm sorry but he talk to soft like...
  18. sphek

    Ch3 New Actress

    All of the actresses are pretty.. let see if they could act.. I want to see if they know how to act beside looking pretty. ^_^ Pretty face + no acting = they sucks! :angry: Pretty face + Good acting = Got skills :lol:
  19. sphek

    Who like to see Om Akapan and Mint P into lakorn or as a couple

    mmm... him and mint should make a lakorn together, i wouldn't mind.. about his love life.. I don't mind if he want to date her. Everybody want him with kwan... why not show a pix of them 2 together..let see if they r cute together ^_^
  20. sphek

    Robot Yodruk (CH7---Workpoint)

    Does anybody know how old is Khun Kanin? And he speak korean pretty good in ep. 1 Is he half thai and something else...mixed??? :blink:
Top