Recent content by Khikarugal

  1. Khikarugal

    [Ch3] Tarnchai Nai Sai Mok (Tv Thunder)

    OMG PUNCH IN A NEW DRAMA!!!!! I don't know who the guy is though...anyway, I'm just glad Punch is doing lakorn again!! Hope she'll have more "romantic" scenes teeheehee
  2. Khikarugal

    [Ch3] Mia Teng (Maker J)

    I'm so loving this drama!! I love Chompoo's character! Sooo glad she's not the "weak-give-in" type! This is first drama I've watched her in. I love how Arunprapai "talks" back to her husband. She shows that she's not afraid of him and his stupidity. lol :bravo:
  3. Khikarugal

    Ch3 Upcoming 2011 Lakorns

    Mia Taeng...I've never seen a Chompoo drama but I'm looking forward to this one with Rome and Chompoo.
  4. Khikarugal

    1 Tsob Ntoo, 2 hom Txiv

    Yeah I think Eb and Txiab look good together too, but if you've already seen the movie, the way they're together makes me so mad because in the movie, he's her boyfriend's brother!
  5. Khikarugal

    Which perfect couples do you like most

    Rome & Rita When I saw them in a tv show walking down the stairs, I was in awe....they look so beautiful together!! :blush:
  6. Khikarugal

    Thai celebrity TWITTERS

    Don't know if they're legit, but the only person I'm gonna follow is Oh Anuchid. :cloud9:
  7. Khikarugal

    Actresses you don't consider "pretty"

    Aff Mint Pancake Anne Thongprasom Janie Aom Piyada - nice lady, but not that pretty :)
  8. Khikarugal

    Bie Sukrit & Punch Worakarn: The Flying Stars

    I would LOVE to see Bie and Punch in a drama together!!! They make the cutest couple!! xD
  9. Khikarugal

    Theppha But Maya, Theptida Jamlaeng (Kantana)

    Yeppie! First episode is out! but I'm gonna wait until someone sub it then I'll watch! Please be soon! :D
  10. Khikarugal

    Help me find the original Thai title for this drama!

    Thank you very much!! :D
  11. Khikarugal

    Been mistaken for another race

    Mexican or Korean... :lol:
  12. Khikarugal

    Help me find the original Thai title for this drama!

    I only have the one dubbed in Hmong and the title is Kev Hlub Tswj Tau Kev Phem. Anyone know the real Thai title is? or the actress/actors' names? The drama is about two babies that were switched. The rich family wanted a boy but the step-wife gave birth to a girl. And then the husband's sister...
  13. Khikarugal

    Theppha But Maya, Theptida Jamlaeng (Kantana)

    Her blonde hair in the trailer looks so fake and funny lol Anyway, I'm looking forward to this drama. Win & Kwan!
  14. Khikarugal

    Theppha But Maya, Theptida Jamlaeng (Kantana)

    This drama hasn't aired yet? I thought it already aired early 2010. Well, I'm glad Kwan and Win are doing another drama together! yay!
  15. Khikarugal

    The first real kiss in Thai lakorn?

    Rita Jensen and Andrew Gregson in Mongkut Saeng Jun...
Top