AnnTfan
Joined:
Jan 17, 2011
Messages:
3,649
Likes Received:
2,181
Trophy Points:
113

Share This Page

AnnTfan

sarNie Oldmaid

Stairway to Heaven is just too sad. Dec 12, 2018 at 9:54 PM

    1. AnnTfan
      AnnTfan
      Stairway to Heaven is just too sad.
    2. AnnTfan
      AnnTfan
      Why can’t it be Jma and Matt :(
      1. ella0411 and alissaax like this.
      2. View previous comments...
      3. AnnTfan
        AnnTfan
        Haha i would def love her with Great or Jma
        Dec 9, 2018 at 5:02 PM
      4. x.ATKD.x
        x.ATKD.x
        At least give us another lakorn if they ain't going to get together off-screen lol :P
        Dec 9, 2018 at 6:45 PM
        AnnTfan likes this.
      5. ella0411
        ella0411
        Yes. Why? T_T I think they suit each other. James treats her like she's the younger one. ♥
        Dec 10, 2018 at 7:58 AM
    3. AnnTfan
      AnnTfan
      I haven’t been into kpop for so long and now all I watch is BTS’s videos.
      1. alissaax
        alissaax
        The only songs im listening to right now is mamamoo spring fever and midnight summer dream
        Dec 4, 2018
        AnnTfan likes this.
      2. SuzieJ
        SuzieJ
        You should check out Monsta X! They are all so funny and crazy and I love their music
        Dec 5, 2018
        AnnTfan likes this.
    4. AnnTfan
      AnnTfan
      I just can’t get with the romance part in Autumn in My Heart
      1. xodxo and Calligraphy like this.
      2. View previous comments...
      3. xodxo
        xodxo
        Granted when I first watched this drama, I was mad. Lol. Disappointed. But now looking back, I don’t blame SSH or SHK. I was ready to kidnap Won Bin and move him away from the all the misery. LOL hehe
        Dec 2, 2018
        AnnTfan likes this.
      4. sarN
        sarN
        Same here. But everyone look pretty/handsome lol
        Dec 3, 2018
      5. AnnTfan
        AnnTfan
        i mean I can see why n’ek would love p’ek and not Won Bin tho. P’ek is really sweet and she has never liked anyone who has mistreated her. If i needed a good cry i’ll always watch when she was little and when she saw her mother again. Those are gold plus won bin was just so sexy and handsome. I didn’t really like the main guy but he was so nice and sweet it made him very handsome.
        Dec 4, 2018
    5. AnnTfan
      AnnTfan
      I thought Priyanka and Nick was going to be just a fling and now they’re married ❤️❤️❤️
      1. xodxo, x.ATKD.x, SuzieJ and 1 other person like this.
      2. S.J.M
        S.J.M
        Same but in the end they got married, wish them all the happiness in the world.
        Dec 1, 2018
        AnnTfan likes this.
      3. SuzieJ
        SuzieJ
        Wish these two all the happiness in the world!
        Dec 1, 2018
        S.J.M and AnnTfan like this.
      4. xodxo
        xodxo
        Omg yes!! I never paid attention to them but you know Priyanka is def wifey material. She’s really genuine, hope Nick makes her happy for life! ;)
        Dec 1, 2018
        S.J.M and AnnTfan like this.
    6. AnnTfan
      AnnTfan
      Chim Chim and Tony lol ❤️
    7. AnnTfan
      AnnTfan
      Just saw the BTS movie in theaters and it was worth it
    8. AnnTfan
      AnnTfan
      I'm wondering if Ch3 keeps giving a lot of screen time to secondary casts because they'll save money. lol
    9. AnnTfan
      AnnTfan
      Dang Lisa gained another million followers just for october. This girl ✊
      1. Kay123 and SuzieJ like this.
      2. View previous comments...
      3. kpopwarehouse
        kpopwarehouse
        she is just 300000 away from surpassing aum as the most followed star in thailand. impressive imo.
        Nov 2, 2018
        SuzieJ and AnnTfan like this.
      4. kpopwarehouse
        kpopwarehouse
        @SuzieJ i think their concert will be star studded. (actors, singers, youtubers and model) lol
        Nov 2, 2018
        SuzieJ likes this.
      5. SuzieJ
        SuzieJ
        @kpopwarehouse yeah for sure! i know lots of celebs will be there. Im waiting for some interactions between blackpink and my fave thai celebs. Punjan seems to be a big BP fanboy
        Nov 2, 2018
    10. AnnTfan
      AnnTfan
      Really enjoyed One Day!
      1. maimyang and x.ATKD.x like this.
    11. AnnTfan
      AnnTfan
      Mew’s One Day is on netflix.. so happy!
      1. maimyang and SuzieJ like this.
    12. AnnTfan
      AnnTfan
      I'm not the biggest mark fan but I'm actually really looking forward to his lakorn with my girl Mew
      1. Sami and SuzieJ like this.
      2. SuzieJ
        SuzieJ
        me too! im not a mark fan so its wierd for me to be anticipating their lakorn so much! i think he just needs to pair with more n'eks i like and then i will start to like him
        Oct 11, 2018
        S.J.M, Sami and AnnTfan like this.
      3. Sami
        Sami
        Great mind think alike lol..
        Oct 11, 2018
        SuzieJ and AnnTfan like this.
      4. billyjeans
        billyjeans
        I find Mark with Mew to look forward together.
        Oct 11, 2018
        AnnTfan likes this.
    13. AnnTfan
      AnnTfan
      nowadays, I just find myself gravitating more towards Korean entertainment.
      1. SuzieJ likes this.
      2. View previous comments...
      3. KitKat516
        KitKat516
        Hwayugi was good!! I took a break from kdrama and watching cdrama rught now. @SuzieJ maybe ill watch Cruel City next since you're recommending it.
        Oct 9, 2018
        AnnTfan and SuzieJ like this.
      4. S.J.M
        S.J.M
        Honestly cable channels really saved Kdrama, Right now most of my Kdramas are from the cable channels but a few of public channels that really intrigued me to watch it.
        I’m also in my Kdrama phase.
        Oct 10, 2018
        AnnTfan and SuzieJ like this.
      5. AnnTfan
        AnnTfan
        I've always been into thai but lately it's just been so repetitive.
        Oct 10, 2018
    14. AnnTfan
      AnnTfan
      bella and pope gives me butterflies ❤❤
      1. SuzieJ and S.J.M like this.
    15. AnnTfan
      AnnTfan
      aum p seems so down to earth
      1. fairytales and Kay123 like this.
      2. fairytales
        fairytales
        She is, super chill
        Oct 3, 2018
        AnnTfan likes this.
    16. AnnTfan
      AnnTfan
      I want to go to a bts concert so badly.
      1. View previous comments...
      2. AnnTfan
        AnnTfan
        I think I'm willing to pay 1-2k for a ticket for bts, especially if it's pretty close to them. but wow i didn't know it was so hard to get tickets.

        @rose omg that's amazing!!! if I get to go to just one, I'd be so happy. I love the boys so much.
        Oct 2, 2018
      3. S.J.M
        S.J.M
        While for me it’s kard, I’m literally dying to get a ticket but they don’t have concerts here so I’m planning in the future to go to korea to meet them, it’s a small dream of mine.
        Oct 3, 2018
        AnnTfan likes this.
      4. AnnTfan
        AnnTfan
        yes yes yess, I wanna go to a Kard concert too!
        Oct 3, 2018
        S.J.M likes this.
    17. AnnTfan
      AnnTfan
      mesmerized by Mai Davikah ❤
      1. SuzieJ, Mannie and Kay123 like this.
    18. AnnTfan
      AnnTfan
      Back to Game Sanaeha!
    19. AnnTfan
      AnnTfan
      Just finished Ruk Long Jai.. omg T.T
      1. S.J.M likes this.
    20. AnnTfan
      AnnTfan
      Bella meets Bella. Hadid and Campen
      1. Kay123 and KitKat516 like this.
      2. KitKat516
        KitKat516
        I saw the clip, they were very cute lol
        Jun 29, 2018
        Kay123 likes this.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Ken & Anne (My #1 couple)

    Favorite Actors (On screen and Off)
    -Ken Theeradeth (best actor IMO)
    -James Ma
    -Weir Sukkolawat
    -Mario Maurer
    -Pope <3

    Favorite Actress (On and/or Off screen)
    -Anne Thongprasom (duh)
    - Taew Nattapohn
    -Mew Nittha
    -Matt Peeranee
    -Kim Tiamsiri
    -Mai Davika
    -Bella <3

    Couples I like:
    KA <3
    Popella <3

    Anticipated lakorns:
    My Love from Another Star (Matt and Nadech)

    Lakorns I've watched:
    Rang Ngao (2001)
    Nakee
    Tam Ruk Keun Jai
    Lom Sorn Ruk
    Sompong Nong Somchai
    Sapai Glai Peun Tiang
    Mae Kha Kanom Wah
    Sapai Look Tong
    Tae Pang Korn (2005)
    Roy Leh Sanae Rai (2002)

    Tang Fah Tawan Diew
    Ruk Kong Nai Dok Mai
    Roy Adeed Hang Ruk
    Soot Sanae Ha
    Sawan Biang (2008)

    365 Wan Hang Ruk
    Oum Ruk

    Dao Pra Sook (1994)
    Ban Sai Thong (2000)
    Thara Himalaya
    Duang Jai Akkanee
    Kleun Cheewit
    Ruk Pathiharn
    Rang Pratana
    Seur
    Piang Chai Kon Nee
    Buang Hong (2017)
    Likit Kammathep
    Borisut Bumbut Kaen
    Chaleoy Suk
    Pieng Jai Tee Pook Pun
    Jaoying Lamsing
    Duang Duang Haruthai (2008)
    Game Rai Game Ruk
    Kaew Tah Pee
    Sao Chai Hi Tech
    Punya Chon Kon Krua
    3 Noom Neur Thong
    Nang Fah gub Mafia
    Ruk Sutrit
    Sarp Phusa
    Klin Kaew Klang Jai
    Mia Luang (2009)

    Khing Kor Rar Khar Kor Rang
    Montra Haeng Ruk
    Bupphae Saniwaat
    Pidsawat
    Ruk Long Jai
    (Club Friday Series)

    Signature




    [​IMG]
    :icon12: Nadech-Matt-James :icon12:
    cr: ella0411